شهرکرد؛

روز قدس، روز همدلی، اتحاد و انسجام مسلمانان جهان

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد گفت: روز قدس، روز همدلی، اتحاد و انسجام مسلمانان است.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛ حجت الاسلام محمدعلی نکونام در نشست هماهنگی و برنامه ریزی راهپیمایی روز قدس در استان، تعیین روز حماسی و بین المللی قدس از سوی حضرت امام خمینی (ره) در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان را یک طرح سیاسی با بصیرت و آگاهانه عنوان کرد و افزود: بیشتر دستاورد‌های مردم ستمدیده فلسطین در سه دهه گذشته از ثمرات این روز بوده است.

وی با بیان اینکه روز قدس، روز همدلی، اتحاد و انسجام مسلمانان جهان است افزود: مردم ایران با حضور پرشور در راهپیمایی این روز، استکبارستیزی خود را به رخ جهانیان خواهند کشید.

نماینده ولی فقیه در استان چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد، حضور امت اسلامی در عرصه‌های مختلف و از جمله راهپیمایی روز قدس را باعث اقتدار نظام و تجدید میثاق با آرمان‌های امام (ره) و انقلاب اسلامی دانست.

نکونام با اشاره به کلام امام (ره) مبنی بر تعلق روز قدس به اسلام اضافه کرد: تمام امت اسلامی و آزادیخواهان جهان در روز قدس از مردم فلسطین حمایت می‌کنند.

وی تأکید کرد: استکبار ستیزی، حمایت از قدس شریف و حفظ عزت ایران اسلامی از اصول مهم و محوری انقلاب نظام اسلامی است که هرگز نباید مورد غفلت واقع شوند.

گفتنی است: راهپیمایی روز جهانی قدس همزمان با سراسر کشور، از ساعت ۱۱ صبح فردا جمعه ۲ تیرماه ۹۶ برابر با ۲۸ رمضان المبارک ۱۴۳۸ هجری قمری در ۱۷۳ نقطه استان چهارمحال و بختیاری برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.