اردبیل میزبان المپیاد ورزشی زیر ۱۶ سال کشور

معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان اردبیل گفت: نخستین المپیاد ورزشی زیر ۱۶ سال شمالغرب کشور در ۶ رشته ورزشی در استان اردبیل برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، محمدرضا برادران  معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان اردبیل در جلسه هماهنگی برگزاری المپیاد ورزشی زیر 16 سال استان اردبیل اظهار داشت: سومین دوره المپیاد ورزشی زیر 16 سال استان اردبیل در بخش‌های دختران و پسران، دهه سوم تیرماه و از روز 22 تا 30 این ماه در اردبیل برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه این رقابت‌های ورزشی در 17 رشته برگزار خواهد شد، گفت: این دوره المپیاد در رشته‌های دوومیدانی، شنا، کشتی، وزنه‌برداری، بدمینتون، تکواندو، ووشو، شمشیربازی، وزنه‌برداری، والیبال، بسکتبال، کاراته، ژیمناستیک، قایقرانی، جودو، هندبال، شطرنج و تیراندازی با کمان در شهرستان‌های استان برگزار خواهد شد.

معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان اردبیل بیان کرد: متولدین اول فروردین‌ماه سال 80 به بعد می‌توانند در سومین دوره المپیاد ورزشی زیر 16 سال استان شرکت کنند و نیز این که شهرستانهای میزبان هر رشته می‌توانند در آن رشته با دو تیم شرکت کنند.

برادران تشکیل کمیته استعدادیابی ویژه برای این رقابت‌ها از سوی مرکز استعدادیابی استان را جزو ضرورت‌های برگزاری این المپیاد دانست و تصریح کرد: باید با این امر استعدادهای نوجوان حضور یافته در این رقاب‌ها شناسایی شده و تحت پوشش مربیان زبده و هیئت‌های ورزشی استان قرار گیرند.

وی از میزبانی استان اردبیل در 6 رشته دختران و پسران در نخستین المپیاد ورزشی زیر 16 سال شمالغرب کشور خبر داد و افزود: بعد از سومین دوره المپیاد ورزشی زیر 16 سال استان اردبیل، المپیاد ورزشی زیر 16 سال شمالغرب کشور در استان‌های این منطقه آغاز به کار خواهد کرد.

 

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.