تبریز؛

پلمب 8 واحد رستوران سنتی متخلف در بستان‌آباد

فرمانده انتظامي شهرستان بستان‌آباد از اجراي طرح تشديد كنترل و نظارت بر اصناف در ماه مبارک رمضان خبر داد و گفت: در اين طرح 8 واحدرستوران سنتی متخلف پلمب شدند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛ علیفام فرمانده انتظامي شهرستان بستان‌آباد با تأکید بر اینکه ارتقای امنیت اخلاقی در جامعه اصناف و پیشگیری از تخلفات صنفی در سطح شهرستان با جدیت پیگیری و میزان پایبندی اصناف به قوانین ابلاغی به‌صورت مستمر رصد می‌شود، گفت:در این رابطه مأموران اداره نظارت بر اماکن عمومی، پلیس امنیت عمومی طرح تشدید کنترل و نظارت بر واحدهای صنفی را در شهرستان اجرا کردند.

وی در ادامه افزود: در این طرح مأموران نظارت بر اماکن عمومی از تعداد 32واحد صنفی از جمله غذا‌خوری‌های بین راهی و شهری به‌صورت محسوس و نامحسوس بازدید که طی ارزیابی‌های صورت گرفته به متصدیان 14 واحد صنفی تذکر کتبی مبنی بر رعایت شئونات اسلامی در ماه مبارک رمضان صادر و 8 واحد صنفی به علت عدم رعایت حرمت ماه مبارک رمضان و عدم رعایت شئونات اسلامی تا اطلاع ثانوی پلمب شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان بستان‌آباد با اشاره به اینکه با صنوف و افرادی که اقدام به شکستن حرمت ماه مبارک رمضان کنند برخورد قانونی خواهد شد از شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه حرمت شکنی در این ماه عزیز مراتب را به پلیس 110 اطلاع دهند.

 

انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار