کرمان؛

دعوت از ورزشکاران برای حضوری پرشور در راهپیمایی روز قدس

رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان کرمان با صدور پیامی از جامعه ورزشی اعم از پیشکسوتان، قهرمانان، ورزشکاران و مربیان دعوت کرد تا در راهپیمایی روز قدس حضوری پرشور داشته باشند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، این پیام به شرح زیر است: روز قدس روز حیات اسلام و فریاد بر ظلم و ستم روا شده بر مسلمانان جهان به ویژه مردم مظلوم فلسطین است، روزی که باید به همه ابرقدرت‌ها هشدار دهیم که اسلام دیگر تحت سیطره شما به واسطه عمال خبیث شما واقع نمی‌شود.

روز قدس صحنه نمایش اقتدار جهان اسلام در برابر استکبار است، روز قدس روز همبستگی جهان اسلام است و وظیفه هر مسلمانی است که در راهپیمایی این روز شرکت کند.

ملت بزرگ ایران اسلامی از حرکات مذبوحانه رژیم صهیونیستی و هم پیمانان غربی این رژیم هراسی ندارد و با تمام توان در مقابل تهدیدات آنها ایستادگی می‌کند.

ملت بزرگوار و مسلمان ایران پس از پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی مسئله آزادسازی فلسطین از چنگال غاصبان قدس را سرلوحه آرمان‌ هایش قرار داده و همه ساله روز قدس را به روز فریاد کشیدن بر سر ستمکاران تاریخ تبدیل کرده است.

از جامعه ورزش و جوانان شهرستان کرمان درخواست می‌کنیم که مانند سایر اقشار جامعه حضور پرشوری را در راهپیمایی روز قدس داشته باشند.

منصور دامغانی، رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان کرمان

یادآور می شود: راهپیمایی روز قدس در شهر کرمان جمعه ۲ تیر ماه از ساعت ۱۰ صبح از چهار راه توحید تا مصلای بزرگ امام علی (ع) برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار