رشت؛

پيام مشترك نماينده ولی فقيه در گیلان و استاندار به مناسبت روز جهانی قدس

نماینده ولی فقیه در گیلان و استاندار در پیامی مشترک از مردم گیلان برای حضور پرشکوه در راهپیمایی روز جهانی قدس دعوت کردند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت؛در بخش هایی از این پیام آ مده است : آخرين روزهای ماه پرفضیلت رمضان از راه فرا رسیده و یاد و خاطره ی ابتکار هوشمندانه و تدبیر شگرف بنیانگذار فقید نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی (ره) در نامگذاری آخرین جمعه ی این ماه به نام روز قدس را زنده می کند تا پس از 38 سال از این رویداد، کماکان مردم انقلابی و روزه دار در اقصی نقاط جهان ، همبستگی خود را در حمایت از حقوق قانونی مردم فلسطین به منصه ی ظهور برسانند.


بی تردید روز قدس به عنوان نمادی از مظلومیت،ظلم ستیزی، استقامت و مقاومت در دنیا شناخته شده و در این روز مردم با اعلان برائت و بیزاری از مستکبران عالم، آرمان قدس شریف را پاس داشته و اعمال مذبوحانه، جنایات ددمنشانه و اقدامات تفرقه افکنانه این رژیم جعلی، غاصب و نامشروع صهیونیستی را به عنوان پایگاه استکبار در منطقه فریاد می زنند.


همچنین تظاهرات امسال روز قدس با شلیک موشک های پرصلابت ایران اسلامی به مقر فرماندهی، مراکز تجمع و پشتیبانی تروریست های تکفیری در دیرالزور سوریه همزمان شد که علاوه بر وارد کردن ضربه های گروه های تروریستی توانست قدرت بازدارندگی و صلابت کشورمان را نشان دهد.


بی تردید برای آزادی قدس شریف ؛ راهی جز وحدت جهان اسلام ، دفاع از خط مقاومت و مبارزه با گروه های تکفیری و تروریستی وجود ندارد.


اینجانبان ضمن آرزوي قبولي طاعات و عبادات از درگاه قادرمتعال،از مردم آگاه و ولايتمدارگيلان، دعوت مي‌نمائيم با حضور گسترده، پرشور و حماسی خود در راهپيمايي روز جهاني قدس، ضمن تجديد ميثاق با آرمان‌هاي بلند امام خميني (ره) و پيروي از منویات رهبرمعظم انقلاب، وحدت و همدلي امت اسلامي را به نمایش بگذارند و امیدواریم این حضور و حمایت زمینه ای برای آزادسازی قدس شریف و رهایی ملت مظلوم فلسطین از ظلم و ستم رژیم اشغالگر اسرائیل در آینده ای نزدیک شود.

 

 

 

 

 

انتهای پیام/ق

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.