جمشیدی: در جام ستارگان بحث استقلال و پرسپولیس اهمیتی ندارد

مسئول برگزاری جام ستارگان گفت: نفس برگزاری این رقابت ها از هر موضوع دیگری مهم تراست و نبایست بحث استقلال و پرسپولیس را در جام ستارگان مطرح کرد.

پژمان جمشیدی در گفت و گو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره رقابت های جام ستارگان اظهار داشت: باور کنید با دست خالی و تنها با کمک یک حامی مالی این مسابقات را برگزار می کنیم و خوشحالم که جام ستارگان به عنوان رقابتی معتبر در ماه مبارک رمضان برگزار می شود.

وی افزود: امیدوارم در سال های آتی هم این مسابقات به بهترین شکل انجام شود و پیشکسوتان به گرمی از جام ستارگان استقبال کنند.

جمشیدی درمورد شکست استقلال برابر تیم هنرمندان بیان کرد: پیشکسوتان حاضر در جام ستارگان با تمام وجود بازی می کنند و برای رسیدن به پیروزی تمام تلاش خود را به کار می گیرند. به عنوان مسئول برگزاری مسابقات نمی توانم بحث استقلال یا پرسپولیس را پیش بکشم.

مسئول برگزاری رقابت های جام ستارگان در پایان اظهار داشت: هرچند پیشکسوتان استقلال 6 گل از هنرمندان دریافت کرد اما پرسپولیس هم در دور گروهی حذف شد. بنابراین نفس برگزاری جام ستارگان از هر موضوع دیگری اهمیت بیشتری دارد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار