کرمانشاه؛

اعتکاف ارتباط بنده با خدا را مستحکم می سازد

امام جمعه کرمانشاه با اشاره به اینکه اعتکاف ارتباط بنده با خدا را مستحکم می سازد، گفت: اعتکاف بسیار ارزشمند است، زیرا قدرت تفکر و تعقل انسان را افزایش می دهد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛ آیت الله مصطفی علماء در جمع نمازگزاران مسجد حاج شهبازخان کرمانشاه با اشاره به ایام اعتکاف، اظهار کرد: اعتکاف خود را در دامن خدا انداختن است.

نماینده ولی فقیه در استان تصریح کرد: انسان در اعتکاف با زبان دل نزد خدا می رود و از خداوند متعال انتظار خدایی دارد.

امام جمعه کرمانشاه تاکید کرد: اعتکاف ارتباط بنده با خدا را مستحکم کرده و این ارتباط بسیار ارزشمند است، زیرا قدرت تفکر و تعقل انسان را افزایش می دهد.

وی افزود: خداوند اسباب و زمینه حضور مؤمنان در اعتکاف را فراهم می کند و باید از این ایام نهایت بهره را برد.

آیت الله علما اظهار کرد: برگزاری مراسم اعتکاف از برکات جمهوری اسلامی است، زیرا پیش از شکل گیری انقلاب اعتکاف برگزار نمی شد، اما به برکت انقلاب امروز شاهد حضور گسترده مردم در مراسم معنوی اعتکاف هستیم.

امام جمعه کرمانشاه مطرح کرد: امروز عموم مردم و به ویژه نسل جوان در این مراسم معنوی شرکت کرده و به دعا و مناجات با خداوند متعال می پردازند.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه یادآور شد: رهبر معظم انقلاب همواره بر لزوم حضور نسل جوان در اعتکاف تأکید دارند، زیرا اعتکاف جنبه معنوی و تربیتی خوبی برای نسل جوان دارد.

 

انتهای پیام/پ

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار