شیراز؛

۲۳ آخرین مهلت ثبت نام مسابقات ملی مهارت در فارس

۲۳ تیرماه آخرین مهلت ثبت نام در هجدهمین مسابقات ملی مهارت است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ دکتر حشمت کوشکی مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای فارس گفت: هجدهمین مسابقات ملی مهارت در 3 مرحله شهرستانی، استانی و کشوری برگزار و نفرات برتر کشوری به مسابقات مهارت جهانی اعزام می شوند.

وی بیان کرد: شناسایی و معرفی افراد نخبه به صنایع و بنگاه های اقتصادی، اهمیت آموزش مهارتی و نقش آن در توسعه اقتصادی و کشف استعداد های حرفه ای جوانان و ایجاد فرصت مناسب برای شکوفایی مهارت های آنان از اهداف این مسابقات است.

کوشکی تصریح کرد: رشته های هجدهمین مسابقات ملی مهارت جواهر سازی، تبرید و تهویه، کنترل صنعتی، اتصالات چوبی، معماری سنگی، نقاشی خودرو و فناوری اتومبیل است.


وی اضافه کرد: شرط سنی برای داوطلبان رشته های ساخت و تولید تیمی و مکاترونیک متولدین یازدهم دی 72به بعد و برای سایر رشته ها یازده دی 75 است.


کوشکی ادامه داد: ‌سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور به عنوان نماینده ایران در سازمان جهانی مهارت ( WSI )، متولی برگزاری مسابقات ملی مهارت در 3مرحله شهرستانی، استانی و کشوری به صورت سالانه است.

وی با بیان اینکه در حال حاضر 2 هزار و 780 نفر در استان فارس برای حضور در این رقابت ها ثبت نام کرده اند از جوانان علاقه مند درخواست کرد برای کسب اطلاعات بیشتر به وب سایت اداره کل آموزش فنی و حرفه ای فارس به نشانی fars.irantvto.ir مراجعه کنند.


وی اظهار کرد: مرحله شهرستانی این دوره از مسابقات ملی 24 تیر، مرحله استانی 5 و 6 مرداد ماه و مرحله کشوری نیمه دوم آذرماه امسال برگزار می شود.

انتهای پیام/ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار