نژادبهرام در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان؛

اعضای شورا ملزم به ارائه 3 گزینه احتمالی شهردار تهران شدند/ هاشمی نمی تواند به عنوان شهردار تهران انتخاب شود

عضو شورای پنجم شهر تهران گفت: هر یک از اعضای شورای پنجم باید تا 2 هفته آینده 3 گزینه را به عنوان شهردار تهران به شورا معرفی کنند.

اعضای شورا ملزم به معرفی 3 تن به عنوان گزینه احتمالی شهردار تهران شدند/ هیچ کس حق خروج از شورا را نداردزهرا نژادبهرام عضو شورای پنجم شهر تهران در گفتگو با خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در رابطه با حواشی ایجاد شده پیرامون انتخاب شهردار تهران و معرفی 5 گزینه از سوی مرعشی به عنوان گزینه های اعضای شورای پنجم برای انتخاب شهردار آینده شهر تهران اظهار داشت:  مصوبه ای در جلسه منتخبان شورای پنجم به تصویب رسید مبنی بر اینکه هیچ یک از اعضای شورای جدید نمی تواند شورا را ترک کند، در نتیجه بر اساس این مصوبه گزینه هایی مانند آقای هاشمی نمی تواند به عنوان شهردار تهران انتخاب شود.

وی افزود: اینگونه گمانه زنی ها از سوی افراد و جناح های سیاسی هیچ گونه اشکالی ندارد و آنها حق دارند به عنوان جامعه مدنی کشور رویکردهای خود را مطرح کنند، همچنین این گمانه زنی ها فرصت ها و گزینه ها را برای منتخبان افزایش می دهد و ما از این موضوع خوشحال می‌شویم.

عضو شورای پنجم شهر تهران ادامه داد: در جلسه روزگذشته (چهارشنبه) قرار شد که تمام اعضای شورای جدید تا 2 هفته آینده 3 نفر را به عنوان گزینه‌های انتخابی خود به عنوان شهردار تهران معرفی کنند تا اعضا به آنها رأی دهند و در نهایت 5 نفر از افرادی که بیشترین آرا را به خود اختصاص دادند، جزء گزینه های انتخاب شهردار قرار می گیرند و از این 5 نفر درخواست می شود برنامه کاری خود را به شورا ارایه دهند.

نژادبهرام افزود: در نهایت برنامه های کاری این 5 تن توسط اعضای شورا مورد بررسی قرار می گیرد و از بین این افراد یک نفر به عنوان شهردار تهران انتخاب می شود.

 انتهای پیام/

*هیچ کس حق خروج از شورا را ندارد

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار