زنجان؛

تمدید مهلت ارسال آثار به جشنواره فیلم و عکس ارزش زنجان

مهلت ارسال آثار به دومین جشنواره استانی فیلم و عکس ارزش زنجان تا پایان مردادماه تمدید شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان؛ رئیس اداره امور هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان با اشاره به مراحل طولانی تولید، پیش‌تولید و تدوین یک فیلم، اظهار داشت: برخی از فیلمسازان هنوز در حال طی این مراحل بوده و موفق به تکمیل آثار خود نشده‌اند و به همین دلیل درخواست تمدید مهلت ارسال آثار تا پایان مرداد را داشتند.

کرمی در مورد مراسم اختتامیه دومین جشنواره استانی فیلم و عکس ارزش نیز تاکید داشت: این مراسم همزمان با روز ملی سینما در ٢١ شهریورماه برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: جشنواره سعی دارد با ارج نهادن به خلاقیت‌ها و استعداد‌های جوان‌، راه توسعه و گسترش هنرهای تصویری را در سطح جامعه هموار کند.

این مقام مسئول در مورد اهداف این جشنواره تاکید کرد: جشنواره برآن است تا با تکیه بر پشتوانه خلاقیت جوانان هنرمند و متعهد استان زنجان، زمینه را برای اشاعه و ترویج ارزش‌ها و مفاهیم والای دینی و ملی را فراهم آورد.

کرمی بیان کرد: محورهاى جشنواره در چهار حوزه تعریف شده که خانواده، جامعه، آموزه‌های معنوی و بخش آزاد را شامل می‌شود. در حوزه خانواده؛ خانواده پایدار، سبک زندگی(اسلامی و ایرانی)، روابط خویشاوندی و عفاف و حجاب مورد توجه بوده، در حوزه جامعه؛ حقوق شهروندی، آب و محیط زیست و اقتصاد مقاومتی مد نظر قرار گرفته و در حوزه آموزه‌های معنوی: نماز و معنویت، امر به معروف و نهی از منکر، ایثار و شهادت، قرآن و عترت مورد تاکید است.

وی با اشاره به دو بخش‌ فیلم و عکس در این جشنواره، افزود: در بخش فیلم، سه قسمت فیلم داستانی، مستند و پویا‌نمایی تعریف شده و در بخش عکس نیز دو قسمت تک عکس و مجموعه عکس در نظر گرفته شده است

 

انتهای پیام/ ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.