مسئله اول/ 17

سالک: حضور گسترده در راهپیمایی روز قدس، پاسخ محکمی به تروریسم بین‌المللی است

رئیس شورای سیاست‌گذاری حزب ندای ایرانیان گفت: روز قدس نماد انسان دوستی و دفاع از حقوق بشر است که اهمیت مضاعفی برای مسلمان جهان و به‌خصوص ایرانیان دارد.

//"سجاد سالک" رییس شورای سیاست‌گذاری حزب ندای ایرانیان در گفتگو با خبرنگار حوزه تحولات منطقه گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، پیرامون اهمیت حضور مردم در راهپیمایی روز جهانی قدس، اظهار داشت: روز قدس که نماد انسان دوستی و دفاع از حقوق بشر تلقی می‌شود، اهمیت مضاعفی برای مسلمان جهان، به‌خصوص ایرانیان دارد، چرا که ما شاهد جلوه‌های جدیدی از وقاحت تروریست‌های بین‌المللی و نقض حقوق شهروندان بی‌گناه هستیم.

وی ادامه داد: مردم ایران با حضور گسترده خود در راهپیمایی روز قدس، پاسخ محکمی به تروریسم بین‌المللی می‌دهند چرا که امروز شاهد گسترش دامنه تروریسم از اسرائیل غاصب تا داعش جنایتکار هستیم.

رئیس شورای سیاستگذاری حزب ندای ایرانیان بیان کرد: ضروری است تا همه با حضور در راهپیمایی روز قدس، فریاد قاطع و محکم خودمان را علیه همه اشکال تروریسم بین‌المللی سر بدهیم چرا که تروریسم‌ با هر نقاب، هر رنگ و لعابی برای جامعه بشری نکبت‌بار است.

سالک خاطر نشان کرد: در حوادث اخیر تهران دیدیم که چگونه تروریست‌های داعش، کودکی بنام عماد را به دردسر انداختند، لذا به‌همین نسبت در فلسطین اشغالی ابعاد بزرگتری از تضییع حقوق کودکان را شاهد هستیم، پس ما به عنوان یک مسلمان مدافع حقوق بشر، باید ندای آزادی‌خواهی سر داده و از ملت مظلوم فلسطین حمایت کنیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار