بسکتبالیست تیم ملی: منتقدان اصلا نمی دانند بسکتبال چیست

مشایخی گفت: منتقدانی که درباره ضعف بسکتبال صحبت می کنند، چیزی از این رشته حرفه ای نمی دانند.

بسکتبالیست تیم ملی: برخی از معتقدان اطلاعات کافی درباره بسکتبال ندارندبه گزارش خبرنگار حوزه توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان؛ تیم ملی بسکتبال کشورمان پس از برگزاری سه دیدار دوستانه با چین، خود را برای حضور در بازی های اطلس اسپورت که اواخر تیر ماه آغاز می شود، آماده می کند.

تیم ایران در این بازی ها، 2 دیدار را به تیم چین واگذار کرد بر این اساس برخی از منتقدین بسکتبال بر این باورند که تیم ایران عملکرد ضعیفی در این سه دیدار داشته است.

سجاد مشایخی بازیکن تیم ملی بسکتبال در خصوص وضعیت تیم ملی و رقابت های آینده گفت: از هفته آینده اردوی تیم ملی برای آمادگی در رقابت های اطلس اسپورت آغاز خواهد شد.از تیم هایی که قرار است با آنها به رقابت بپردازیم اطلاعی ندارم اما به طور حتم تیم چین حریف سر سخت ما در این بازی ها خواهد بود.

*سال گذشته به مقام اول رسیدیم

وی افزود :سال گذشته در بازی های اطلس اسپورت با وجود حامد حدادی به مقام اول رسیدیم. در 2 سال گذشته هم که مهدی کامرانی و صمد نیکخواه حضور داشتند مقام دوم را کسب کردیم. امیدوارم امسال هم بتوانیم مقام نخست را به دست آوریم.

*اسپانسرهای قوی در چین وجود دارد

مشایخی ادامه داد: چین امکانات خوبی در اختیار بازیکنان بسکتبال کشورش  قرار می دهد که این هم به علت وجود اسپانسرهای قوی است که در این کشور وجود دارد. "ژوکی" و گارد راس تیم چین در این سه دیدار دوستانه حضور نداشتند زیرا به هزینه فدراسیون این کشور به آمریکا رفتند تا در آنجا تمرینات خود را پیگیری کنند.کشوری که برای تیمش سرمایه گذاری می کند به طور حتم نتیجه قابل قبولی در بازی ها  خواهد گرفت.

البته تیم چین از دو تیم آبی و قرمز تشکیل شده است که هر دو تیم جزء تیم های قوی به شمار می روند. این طور نبود که بازیکنان ضعیف در تیم دیگری باشند. چین 2 تیم کاملا قوی تشکیل داده است که در رقابت های اطلس اسپورت از وجود هر 2 تیم خود استفاده می کند.

*برخی از منتقدان اطلاعات کافی درباره بسکتبال ندارند

بازیکن تیم ملی بسکتبال بیان کرد: برخی از منتقدان بسکتبال عملکرد تیم را در این سه بازی اخیر  ضعیف شمردند اما به نظرم کسانی که درباره ضعف بسکتبال صحبت می کنند چیزی از این رشته ورزشی نمی دانند زیرا پس از پایان لیگ تنها یک هفته مهلت ریکاوری داشتیم و بلافاصله اردو تیم ملی آغاز شد. بنابراین زمان هماهنگی برای تیم وجود نداشت. همچنین تیم چین از دو ماه پیش تمرینات خود را شروع کرده بود بر این اساس نباید بیش از این از تیم انتظار داشت. البته باید بگویم که تیم چین میزبان این سه دیدار بود و برای این بازی ها هزینه زیادی را صرف کرده بود.

*نیکتاش بازیکن مستعدی است

 بازیکن تیم ملی درباره حضور نیکتاش در این سه دیدار گفت: نوید نیکتاش، شوتزن خوبی در پست 4 و 5 است اما به علت اینکه تازه به تیم اضافه شده با تیم هماهنگ نیست. نیکتاش شاخصه هایی دارد که به طور حتم می تواند به تیم کمک کند. سال گذشته هم به اردوی تیم ملی دعوت شد که بائرمن وی را نپذیرفت.

 

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.