سمنان;

مسیرهای راهپیمایی روز قدس در استان سمنان اعلام شد

راهپیمایی دشمن‌شکن روز قدس در چند نقطه از استان سمنان روز دوم تیر 96 برگزار خواهد شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، حجت الاسلام غلامرضا قندهاری رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان سمنان با اشاره به برگزاری راهپیمایی روز قدس در شهر سمنان ساعت 11 روز جمعه از میدان امام رضا(ع) به سمت مصلی نمازجمعه، گفت: حجت الاسلام والمسلمین محمدرضا تویسرکانی نماینده ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین کشور سخنران این آیین خواهد بود.

وی افزود : راهپیمایی روز قدس در شاهرود ساعت 11 و 15 دقیقه از خیابان تهران، مقابل راهنمایی و رانندگی به سمت مصلی نماز جمعه در جنب گلزار شهداء با سخنرانی سید حسن حسینی نماینده مردم شاهرود و میامی در مجلس شورای اسلامی پیش‌بینی شده است. 

قندهاری افزود: راهپیمایی روز قدس در دامغان ساعت 11 و 30 دقیقه از میدان شهدا به سمت مصلی نمازجمعه با سخنرانی حجت الاسلام حسینیان امام جمعه دامغان و در میامی از میدان بسیج به سمت مسجد جامع با سخنرانی حجت الاسلام قربانعلی صفایی پور امام جمعه میامی برنامه‌ریزی شده است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان سمنان گفت: در گرمسار مسیر راهپیمایی روز قدس از گلزار شهدا به سمت مسجد جامع و از ساعت 11 با سخنرانی سرهنگ اسحاق موحدیان جانشین فرماندهی سپاه قائم آل محمد استان سمنان و در مهدی‌شهر از ساعت 11 و 15 دقیقه از میدان امام رضا(ع) به سمت مصلی نمازجمعه با سخنرانی حسن پیرچه مسئول دفتر شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان سمنان برگزار می‌شود.

وی گفت: راهپیمایی روز قدس در آرادان از ساعت 11 و 30 دقیقه از مسجد صاحب الزمان(عج) به سمت مصلی نمازجمعه و با سخنرانی سعید افشار نادری فرماندار شهرستان آرادان و در سرخه از میدان ولی عصر(عج) به سمت مصلی نمازجمعه با سخنرانی احمد همتی نماینده سمنان، مهدی‌شهر و سرخه در مجلس شورای اسلامی برگزار می‌شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان سمنان با بیان اینکه در دیگر شهرهای استان نیز راهپیمایی روز قدس طبق برنامه ریزی های قبلی اعلام شده برگزار می شود، گفت: حضور شکوهمندانه مردم در روز قدس نماد همبستگی با آرمان مقاومت مردم فلسطین و ظلم‌ستیزی انقلاب اسلامی است.

انتهای پیام / ه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.