مسئله اول/ 24

امیری‌خامکانی: نقشه‌های تروریست‌ها را با حضور در راهپیمایی روز قدس خنثی می‌کنیم

عضو کمیسیون انرژی مجلس گفت: امسال بیش از هر زمان دیگری لازم است مسلمانان با وحدت کامل روز قدس را گرامی دارند.

امیری‌خامکانی: با حضور در راهپیمایی روز قدس، نقشه‌های شوم تروریست‌ها را خنثی کنیمحسین امیری‌خامکانی نماینده زرند و کوهبنان در گفت‌وگو با خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با اشاره به فرارسیدن روز جهانی قدس اظهار داشت: یکی از اهداف و رسالت‌های اصلی انقلاب اسلامی، حمایت از مظلومین و مستضعفین جهان است.

وی با بیان اینکه امام راحل چه پیش از پیروزی انقلاب اسلامی و چه پس از آن به مسئله حمایت از فلسطین و آزادسازی قدس تأکید ویژه‌ای داشتند، یادآور شد: این روز نماد حمایت از فلسطین و وحدت مسلمین جهان است.

عضو کمیسیون انرژی مجلس با تأکید بر اینکه ما باید همواره روز قدس را زنده و گرامی نگه داریم، تصریح کرد: با توجه به حمایت‌های هیئت حاکمه آمریکا از افراد تندرو در منطقه، حمایت بیش از پیش از اسرائیل غاصب و همچنین راه انداختن گروه تروریستی داعش برای به فراموشی سپرده شدن مسئله اول جهان اسلام یعنی فلسطین، مسلمانان روز قدس امسال باید حضوری باشکوه‌تر از همیشه داشته باشند.

امیری خامکانی خاطرنشان کرد: امسال بیش از هر زمان دیگری لازم است مسلمانان با وحدت کامل روز قدس را گرامی دارند تا از این طریق بتوانند طرح‌ها و نقشه‌های شوم تروریست‌ها را خنثی کنند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار