مشهد؛

افزایش 5 درصدی نرخ کرایه تاکسی در مشهد

شورای اسلامی شهر مشهد مقدس با افزایش 5 درصدی نرخ کرایه تاکسی موافقت کرد.

افزایش 5 درصدی نرخ کرایه تاکسی در مشهدبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از مشهد ،محمود عامری‌فرد رییس کمیسیون حمل و نقل و ترافیک شورای اسلامی شهر در رابطه با میزان افزایش کرایه تاکسی بیسیم و فرودگاه گفت: پیشنهاد کمیسیون برای این حوزه افزایش 9 درصدی بود که با پیشنهادات اعضا، ما این میزان را به 7 درصد کاهش داده‌ایم.

 

وی گفت: باید در نظر بگیریم که هزینه تاکسی‌های فرودگاه بیشتر از هزینه سایر تاکسی‌ها است.

 

عامری فرد افزود: در ادامه بررسی این لایحه، مصوب شد که نرخ کرایه تاکسی‌های ویژه پایانه‌های مسافربری و راه آهن نیز بر مبنای تاکسی گردشی دربستی محاسبه شود.

 

وی گفت: همچنین در بند 2 آمده است که نرخ کرایه شب از ساعت 23 الی 6 صبح به میزان 10درصد مازاد بر نرخ کرایه روز خواهد بود. در صورت راه‌اندازی سامانه الکترونیکی مدیریت اعزام در تاکسیرانی، نرخ کرایه شب در 6 ماهه اول سالف از ساعت 24 الی 6 صبح، محاسبه خواهد شد.

 

محمدرضا دیمه‌کار دیگر عضو شورای اسلامی شهر در مخالفت با این افزایش افزود: تاکسیرانان متقاضی افزایش کرایه نیستند بلکه بیشتر به دنبال ساماندهی برای جذب مشتری بیشتر هستند.

 

وی گفت: تمایل مردم برای استفاده از تاکسی کاهش یافته است. تاکسیرانان هم تقاضا دارند در مقابل هزینه دریافتی توسط تاکسیرانی از آنان، خدمات مناسب‌تری دریافت کنند.

 

انتهای پیام// م.م

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.