کرمان؛

توجه به حرفه آموزی دانش آموزان در طرح اوقات فراغت

معاون سیاسی استانداری کرمان گفت:در طرح اوقات فراغت دانش آموزان به حرفه آموزی توجه لازم انجام شده است.

توجه به حرفه آموزی دانش آموزان در طرح اوقات فراغتبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ؛ حمید ذکاء اسدی صبح امروز در شورای آموزش و پرورش و پشتیبانی نهضت سواد آموزی افزود: در طرح اوقات فراغت دانش آموزان به حرفه آموزی توجه لازم انجام شده و در این زمینه اتاق اصناف و سازمان صنعت، معدن و تجارت باید همکاری لازم را داشته باشند.


وی بر جمع آوری نظرات دانش آموزان برای ساماندهی اوقات فراغت دانش آموزان نیز تاکید کرد و گفت: قرار شد که بازرسی استانداری کرمان به این موضوع نظارت داشته باشد و مدیران نیز موارد مورد نظر دانش آموزان را مورد توجه قرار دهند.


شهردار کرمان نیز در این نشست گفت: بخشی از اوقات فراغت دانش آموزان در پارک ها است که ضمن توسعه روشنایی وخدمات در این مکان ها، 50 میز تنیس در پارک ها راه اندازی شده است.


علی بابایی افزود: پارک های بانوان عفاف و ریحان نیز امکانات بسیار خوبی دارند که می تواند در اختیار دانش آموزان دختر قرار گیرد.


وی با بیان اینکه هشت خانه فرهنگ و 2 فرهنگسرا در کرمان فعال است، اظهار کرد: 10 زمین تنیس خاکی نیز از سوی شهرداری در تابستان امسال راه اندازی می شود که تاکنون سه زمین راه اندازی شده است.


وی ادامه داد: فرهنگسرای قمر بنی هاشم نیز ظرف 10 روز آینده افتتاح می شود و جمعی از دانش آموزان می توانند در این محل مورد آموزش قرار گیرند.
بابائی گفت: در حوزه حمل و نقل عمومی نیز در صورت نیاز، شهرداری کرمان آماده همکاری است.


در سال گذشته 130 هزار دانش آموز در طرح اوقات فراغت شرکت کرده اند که این تعداد در سال جاری به 222 هزار نفر خواهد رسید.

 

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.