فلاح در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان؛

نخستین جشنواره بورس و رسانه برگزار می‌شود

مشاور رئیس سازمان بورس از برگزاری نخستین جشنواره بورس و رسانه در مردادماه امسال خبر داد و گفت: کلیه آثار مرتبط با موضوعات بازار سرمایه در قالب خبر، گزارش، گفتگو، مقاله و سرمقاله قابل پذیرش است.

نخستین جشنواره بورس و رسانه برگزار می‌شود/ اهدا جوایز به خبرنگاران برتر درحوزه اقتصاد مقاومتییاسر فلاح مدیر روابط عمومی و امور بین الملل سازمان بورس و اوراق بهادار در گفتگو با خبرنگار بورس،بانک و بیمه  گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به برگزاری نخستین جشنواره بورس و رسانه در مردادماه اظهارداشت: این جشنواره در سه بخش رسانه‌های مکتوب و دیجیتال، رسانه‌های دیداری و شنیداری و بخش ویژه با رویکرد اقتصاد مقاومتی برگزار می‌شود.


وی ادامه داد: تقویت زمینه ‌های اطلاع‌رسانی با محور افزایش سواد مالی جامعه، ارتقاء فرهنگ سرمایه‌گذاری بر پایه ارزشهای اسلامی – ایرانی، تجلیل از نقش خبرنگاران در نقادی و هم‌افزایی حوزه‌های مالی و سرمایه‌ای، افزایش نقش رسانه‌ها در جامعه پذیری شهروندان در عرصه‌های گوناگون مالی و سرمایه‌ای و همچنین ارتقای سواد مالی جامعه و فرهنگ‌سازی در زمینه بازار سرمایه از مهمترین اهداف نخستین جشنواره "بورس و رسانه" است.


فلاح تصریح کرد: این فرهنگ سازی می‌تواند اصل اطمینان بین رسانه و بازار سهام را بوجود آورد.


رئیس شورای اطلاع رسانی بازار سرمایه عنوان کرد: خبرنگاران می‌توانند در زمینه بورس و بازار سرمایه آثار خود را از ابتدای سال ۹۵ تا تیرماه ۹۶ ارسال کنند و جوایزی هم به رسم یادبود به آن‌ها اهدا خواهد شد.


فلاح در ادامه از نگاه ویژه بازار سهام به اقتصاد مقاومتی، خبر داد و تصریح کرد: بازار سرمایه با نگاه تیزبینانه، نقش بازار را در ایجاد فضای این شعار اجرایی می‌کند، بنابراین در این راستا، به آثاری مربوط به آن، جوایز ویژه اهدا خواهد شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار