کرمان؛

رسانه ها نقش برجسته ای در ایجاد احساس امنیت در جامعه دارند

دادستان زرند گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون شاهد کاهش در اکثر جرائم در سطح شهرستان زرند بوده ایم و امیدواریم این روند کاهش ادامه یابد.

رسانه ها نقش برجسته ای در ایجاد احساس  امنیت در جامعه دارندبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان؛ سید مهدی قویدل در نشست مطبوعاتی با اصحاب رسانه که به مناسبت گرامیداشت هفته قوه قضائیه در محل دادگستری زرند برگزار گردید،اظهار داشت: نقش اصحاب رسانه در ایجاد احساس امنیت در جامعه برجسته است.

وی خطاب به اهالی مطبوعات گفت:قطعا اولین ویژگی که برای اصحاب رسانه در نظر گرفته می شود بحث امین بودن و امانتداری است چرا که به نوعی مسائل و مطالبی که در سطح جامعه اتفاق می افتد یک امانت است و حق الناس است که اقتضا دارد به صورت ویژه و بدون هیچ گونه حب و بغضی اطلاع رسانی شود.

قویدل گفت:بحث خبرنگاری یک نوع امر به معروف و نهی از منکر است که نفع جامعه را به نفع شخصی ترجیح می دهد .

وی افزود: اصحاب رسانه از افراد نخبه جامعه هستند که از بصیرت و تفکر بالا و درک و شعور وافری برخوردار هستند و رسالت بزرگ طرح حقایق جامعه فارغ از وابستگی به گروه های سیاسی را برعهده دارند.

این مقام قضائی عنوان کرد:حرفه خبرنگاری یک نوع قضاوت است که باید به عدالت و بدون کم و زیاد و عادلانه حقایق و واقعیت های جامعه را منعکس و اطلاع رسانی نماید و امیدوارم همه اصحاب رسانه از این ابزار وقدرت در جهت حقیقت گویی استفاده نمایند.

قویدل گفت : دنیای امروز دنیای ارتباطات و تکنولوزی است و تمام هجمه ها به سمت اسلام و اسلام خواهی و دین گرایی است وظیفه ما در این مبارزه مد نظر قرار دادن موضوع ، دستآوردهای انقلاب در 38 سال گذشته چه بوده و چالشها و تهدیدهای پیش روی نظام که مهمترین آن بحث تهاجم و تهدیدات فرهنگی است.

وی با بیان اینکه حفظ نظام در اولویت است،گفت:حفظ انقلاب یعنی ما اجازه ندهیم بین مسئولین نظام تفرقه ایجاد شود و هدفمان پیشرفت انقلاب و جلوگیری از رسوخ ناهنجاری در سطح جامعه و عدم تبدیل شدن ضد ارزشها به ارشهاو تقویت توان و ظرفیت های درونی نظام و ایجاد انسجام و وفاق ملی باشد.

 

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار