کرمان؛

نقل و انتقالات گل گهر در فصل جدید

بازار نقل و انتقالات این روزها در گل گهر سیرجان حسابی گرم است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، باشگاه گل گهر در نخستین گام مهیار نوری را جذب کردند و پس از آن، اسماعیل کیانی را مجدداً به سیرجان آوردند و با دو بازیکنی ورودی و کلی بازیکن خروجی، امیدوار به روزهای آینده بودند.

جذب بازیکنان باکیفیت از آرمان شهدادنژاد و سعید رازانی گرفته تا حامد زمانی و مجید جلالی فر که همگی در یک روز، با گل گهر قرارداد بستند نشان از قدرت این تیم در بازار نقل و انتقالات دارد.

بی‌شک بمب نقل و انتقالاتی سیرجانی‌ها را می‌توان به ورود رضا درویشی به این تیم قلمداد کرد. بازیکنی که تمامی بازی‌های بادران در نیم فصل دوم را بازی کرد و بسیار موثر بود.

جنگ نقل و انتقالاتی میان دو تیم بادران و گل گهر همچنان ادامه دارد و بادرانی‌ها که دو بازیکن شاخص گل گهر به نام‌های اکبر صغیری و مهرداد آوخ را جذب کرده بودند، اکنون از گل گهر رکب خوردند و دیگر رضا درویشی را با لباس نارنجی نمی‌بینند و او را در لباس آبی گل گهر خواهند دید.

گل گهر همچنین با چند بازیکن شاخص خود از جمله هادی رکابی، عیسی پرتو، سجاد اژدر، پیمان نامور و چند بازیکن دیگر تمدید کرد و انتظار می‌رود وینگو بگوویچ تا دو، سه روز آینده و با اضافه کردن چند بازیکن جدید، تیمش را برای فصل آتی آماده کند.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار