حجت الاسلام والمسلمین ناصحی:

كمبود امكانات در اورژانس موجب نگرانی شهروندان تهرانی می شود

عضو کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهرگفت:افزایش امکانات اورژانس در تهران باید در دستور کار قرار بگیرد تا جوابگوی حوادث احتمالی باشند.

به گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛حجت الاسلام والمسلمین عبدالمقیم ناصحی عضو کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر در سیصد و پنجاه و چهارمین جلسه علنی شورای شهر که امروز (سه شنبه) برگزار شد با بیان اینکه ارائه گزارش سرپرست اورژانس کشور مینی بر کمبود‌های امکانات در اورژانس موجب نگرانی ما و شهروندان تهرانی می‌شود، اظهار داشت: در تهران با این وسعت باید توجه ویژه‌ای به اورژانس شود، و امکانات لازم در اختیار مسئولان اورژانس قرار گیرد تا جوابگوی حوادث احتمالی باشند.

وی با اشاره به اینکه  آلودگی هوای تهران، موجب افزایش بیماری آسم و ناراحتی‌های قلبی شده است ، گفت: باید فوریت‌های پزشکی در پایتخت با سرعت بیشتری به مردم خدمات ارائه بدهند.

عضو کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر ادامه داد: خرید ١٠٠ دستگاه آمبولانس که از سوی سرپرست اورژانس کشور مطرح شد جای خوشحالی دارد، البته تنها نباید به خرید آن‌ها توجه شود بلکه امکانات درون این آمبولانس‌ها نیز اهمیت ویژه‌ای دارد.

وی با اشاره به اهمیت بالگرد برای انتقال بیماران تاکید کرد: نحات جان ١٦ هزار نَفَر با بالگرد از اهمیت بالایی برخوردار است که جای تقدیر از اورژانس دارد.

حجت الاسلام والمسلمین ناصحی با تاکید بر اینکه تمامی حاضران در جلسه شورا با همکاری شورا و اورژانس موافق هستند، تصریح کرد: با توجه به وجود ترافیک در پایتخت وجود موتور آمبولانس‌ها در سیستم امداد رسانی بسیار مهم است که باید به این موضوع توجه ویژه‌ای کرد.


انتهاى پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار