واکنش رحمانی فضلی به حمله موشکی سپاه +عکس

سپاه پاسداران جمهوری اسلامی ایران با استفاده از موشک‌های بومی مواضع تروریست‌ها را در سوریه هدف قرار داد.

واکنش رحمانی فضلی به حمله موشکی سپاه +عکسبه گزارش خبرنگار حوزه سیاسیون  گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ دوازدهم ماه مبارک رمضان بود که دو گروه تروریستی دست به عملیات خرابکارانه زدند. گروه اول در مجلس و گروه دوم در حرم مطهر امام راحل(ره) اقدام به تیراندازی به سمت مردم روزه‌دار کردند. اما خوشبختانه این حمله تروریستی با ورود سریع نیروهای امنیتی سرکوب شد و تروریست‌ها یکی پس از درگیری به هلاکت رسیدند.

رهبر معظم انقلاب اسلامی این حمله تروریستی را محکوم کردند و هشدار دادند که دشمنان از ملت ایران سیلی محکمی دریافت خواهند کرد.

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی هم با حمله موشکی به مقر فرماندهی تروریست‌ها در استان دیرالزور سوریه ضربه سنگینی را بر پیکر تروریست‌ها وارد آوردند. این اقدام نیروهای سپاه مورد استقبال عموم مردم و مسئولان قرار گرفت و در همین راستا سیاسیون و چهره‌ها پست‌ها مختلفی را در قدردانی از این اقدام سپاه در صفحات مجازی خود منتشر کردند.

 

در تصویر زیر واکنش اینستاگرامی رحمانی فضلی را پس از حمله موشکی سپاه علیه مواضع تروریست‌ها را مشاهده می‌کنید.

واکنش رحمانی فضلی به حمله موشکی سپاه +عکس

وی در ادامه پست خود نوشت:

"بسمه تعالی
سیلی ملت آگاه و شجاع میهن اسلامی که در قالب موشک های نیروهای پرافتخار مسلح کشورمان بر گونه نحیف دشمنان آرامش و امنیت منطقه و نوکران آنها زده شد ، نشان از اقتدار و عزتی دارد که مرهون تبعیت از رهبری آگاه و دوراندیش می باشد. جمهوری اسلامی ایران ثابت کرد در دفاع از هویت انقلابی و کیان اعتقادی و امنیت داخلی خود کاملا مقتدرانه و هوشمندانه علیه هر متجاوزی اقدام قاطع خواهد کرد"

 

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار