زاهدان

بازداشت کلاهبردار میلیاردی در زاهدان

رئيس پليس آگاهي سیستان وبلوچستان ، از شناسایی و دستگیری کلاهبرداری که با جلب اعتماد یکی از شهروندان اقدام به فروش منزل وی کرده بود در شهرستان زاهدان خبر داد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان،سرهنگ ابراهيم ملاشاهي در تشریح جزئیات این خبر گفت: در پی شکایت یکی از شهروندان مبنی بر اینکه فردی با جلب اعتماد وی به بهانه فروش منزل مسکونی اش با اخذ وکالتنامه کاری منزلش را از طریق به فروش رسانده است، بررسی کارآگاهان پلیس آگاهی آغاز شد.


ملاشاهی تصريح کرد: كارآگاهان با انجام تحقیقات میدانی گسترده موفق به شناسايی متهم شدند و با هماهنگی مقام قضائی وی را در یک عملیات ضربتی و غافلگيرانه در مخفیگاهش دستگير کردند.


وی افزود: متهم پس از روبه رو شدند با ادله و مستندات کافی به بزه ارتکابی خود اعتراف و اظهار داشت به بهانه فروش منزل شاکی از وی وکالتنامه کاری دریافت کردم و منزل وی را به مبلغ 2 میلیارد و 70 میلیون ریال به فروش رساندم و متواری شدم .


رئیس پلیس آگاهی استان در پایان با اشاره به اينكه متهم پس از تشکیل پرونده مقدماتی جهت سیر مراحل قانونی تحويل مراجع قضائی شد افزود: شهروندان از اعتماد بی جا به افرادی که نسبت به آنها شناخت ندارند، خودداری کنند.

 

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.