بی باک: درخشش در کره جنوبی پایان ناکامی های تکواندو است

سرمربی تیم ملی تکواندو گفت: هدفمان کسب بهترین عنوان در رقابت های جهانی است تا از این طریق به روند ناکامی های تیم ملی پایان دهیم.

مهدی بی‌باک در گفتگو با خبرنگار خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان بیان کرد: وضعیت روحی و جسمی ملی پوشان خوب است و امیدوارم با همین میزان آمادگی در رقابت‌های جهانی کره جنوبی حاضر شویم. در این مسابقات تمام تلاشمان را به کار می گیریم تا با استفاده از پتانسیل تکواندو ایران بهترین عنوان را کسب کنیم و به ناکامی ها و حواشی های تکواندو پایان دهیم.

وی ادامه داد: سفر به مشهد مقدس در افزایش روحیه بازیکنان بسیار موثر بود و باعث شد تکواندوکاران از نظر روانی آماده تر شوند.

بی باک افزود: در این مدت تلاش کردیم به دور از حاشیه ها تمرینات تیم را پیگیری کنیم و تمام تمرکزمان به عملکرد ملی پوشان و هدفمان حفظ آرامش درتیم بود.

وی عنوان کرد: چهار تکواندوکار ما پیش از این تجربه حضور در رقابت‌های جهانی را داشتند اما چهار ملی پوش دیگر نیز برای نخستین بار است که این مسابقات را تجربه می‌کنند. البته به تمام تکواندوکارانم اطمینان دارم و امیدوارم که بتوانیم در هر هشت وزن مدال جهانی را کسب کنیم.

بی باک درباره حریفان تیم ملی در این مسابقات گفت: کشور روسیه، کره جنوبی، انگلیس و فرانسه از رقبای اصلی تیم ما هستند که برای این تیم ها برنامه ریزی کردیم البته به ملی پوشان تاکید کردم که هیچ حریفی را دست کم نگیرند و برای کسب پیروزی تمام تلاش شان را به کار گیرند.

وی ادامه داد: آنالیز تمام تیم های حاضر در این رقابت ها انجام شده و با شناخت کافی ملی پوشان بر روی شیاپ چانگ می روند، امیدوارم با تلاش و دقت مدال این رقابت ها را کسب کنند.

سرمربی تیم ملی تکواندو در مورد تکرار عنوان قهرمانی جهان بیان کرد: تیم ملی ایران تنها 2 بار توانست عنوان قهرمانی را کسب کند و این نشان می دهد کسب جایگاه قهرمانی در مسابقات جهانی دشوار است. در دوره قبل هم با تلاش بسیار موفق شدیم این عنوان را از آن تیم ملی ایران کنیم و در هر دوره با وجود پیشرفت تیم ها و سرمایه گذرای هایی که صورت می گیرد کار بسیار سخت می شود.

وی در پایان تصریح کرد: با تمرینات و اردوهای خوبی که پشت سر گذاشتیم ملی پوشان ما می‌توانند مدال های خوشرنگ را در کره جنوبی کسب کنند و این موضوع در مسابقات مشخص می شود.


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار