زیباکلام در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

روحانی برای انتخاب وزرای دولت دوازدهم کمیته ارزیابی تشکیل دهد

یک کارشناس مسائل سیاسی گفت: رئیس‌جمهور کمیته‌ای با حضور افرادی همچون اسحاق جهانگیری، محمدعلی نجفی و سعید لیلاز به منظور ارزیابی عملکرد وزرای دولت یازدهم و حضورشان در دولت آتی، تشکیل دهد.

//"صادق زیباکلام" کارشناس مسائل سیاسی در گفت‌وگو با خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، پیرامون چینش کابینه دوازدهم، اظهار داشت: رئیس‌جمهور کمیته‌ای با حضور افرادی همچون اسحاق جهانگیری، محمد علی نجفی و سعید لیلاز به منظور ارزیابی عملکرد وزرا در چهار سال گذشته، تشکیل دهد.

وی ادامه داد: می‌توان از برخی اصلاح‌طلبان همچون حسین مرعشی، غلامحسین کرباسچی، محمدرضا عارف و اصولگرایانی همچون محمدرضا باهنر، احمد توکلی و کاظم جلالی برای حضور در این کمیته دعوت کرد.

زیباکلام تصریح کرد: این کمیته با تعیین معیارهایی مشخص به عملکرد وزرا نمره بدهد، هر وزیری که نمره قبولی را کسب کرد در کابینه حفظ شود و هر وزیری که نمره قبولی را کسی نکرد از کابینه کنار گذاشته شود.

این کارشناس مسائل سیاسی خاطر نشان کرد: در تعیین معیار برای سنجش عملکرد وزرا می‌توان نمره‌ای هم برای جوانی و پیری در نظر گرفت، چنانچه به نظرم ضروری است در این دوره از اهل سنت و بانوان هم در کابینه استفاده بشود.


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار