اهواز؛

بازشماری آراء انتخابات شورای شهر زیر ذره بین رئیس‌کل دادگستری خوزستان

بازشماری آرای انتخابات پنجمين دوره شورای اسلامی شهر اهواز توسط رئیس‌كل دادگستری خوزستان مورد بازدید قرار گرفت.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز؛ به نقل از روابط عمومی دادگستری استان، دكتر فرهاد افشارنيا، رئیس‌كل دادگستری خوزستان در این بازدید آرای مردم را امانت دانست و بیان داشت: همان‌طور كه مقام معظم رهبری فرمودند بايد از آرای مردم به عنوان حق‌الناس صيانت کرد و همگان به اين اصل معتقد باشند.

وی افزود: مردم به وظيفه شرعی و قانونی خود عمل كردند و به فرمايشات مقام معظم رهبری لبيك گفتند، مسئولين نيز باید با كمال بی‌طرفی و نهايت دقت و در آرامش و امنيت كامل نسبت به اعلام نتيجه قطعی انتخابات به مردم اقدام کنند و اعتماد مردم را سرمايه‌ای بزرگ برای نظام اسلامی بدانند.

افشارنیا اظهار داشت: دادگستری استان خوزستان با تشكيل ستاد پيشگيری از جرائم و تخلفات انتخاباتی در امر پيشگيری از وقوع جرائم و تخلفات انتخاباتی با برگزاری جلسات متعدد و تشكيل كميسيون‌های تخصصی در راستای پيشگیری از جرائم و تخلفات گام‌های اساسی برداشته است.

رئیس‌کل دادگستری خوزستان خاطرنشان کرد: این ستاد در جريان انتخابات نيز با بيان مصاديق جرائم و تخلفات انتخاباتی توجيهات لازم را به عمل آورده است.

وی اذعان داشت: چنانچه تخلفات يا جرائمی در روند برگزاری انتخابات صورت گرفته باشد و به دادگستری استان خوزستان گزارش شود، بر اساس قانون و معيارهای قانونی با اين جرائم و تخلفات برخورد خواهد شد و در اين راستا هيچ گونه اغماضی به عمل نخواهد آمد.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.