گودرزی در گفت‌و‌گو با باشگاه خبرنگاران جوان:

نیرو‌های امنیتی آمادگی تهدید میلی‌متری دشمنان را دارند

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی گفت: انتقام موشکی ایران از تروریست‌ها ثابت کرد که نیرو‌های دفاعی، نظامی و امنیتی ما آمادگی لازم برای تهدید میلی‌متری دشمنان را دارند.

آمادگی کامل نیرو‌های نظامی و امنیتی ایران برای تهدید میلی‌متری دشمنانمسعود گودرزی عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی در گفت‌و‌گو با خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به حمله موشکی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به مقر فرماندهی و مراکز تجمع و پشتیبانی داعش در منطقه دیرالزور سوریه گفت: اقدام انقلابی سپاه، مایه غرور ملی، امید دوستان و یأس دشمنان شد و سیلی محکمی به کسانی بود که چشم طمع به امنیت، عزت و اقتدار کشورمان دارند.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی تاکید کرد: کسانی که در داخل کمی دلشان لرزیده بود و دچار تردید شده بودند، با حرکت سپاه دلشان را محکم کنند و مطمئن باشند که ایران اجازه تجاوز به خاک و تضعیف امنیت ملی‌اش را به هیچ کسی نمی‌دهد.

وی با تاکید بر اینکه ما پاسخ ترقه را با موشک می‌دهیم، خاطر نشان کرد: به لطف الهی این ضربه مهلک به تروریست‌ها ثابت کرد که نیرو‌های دفاعی، نظامی و امنیتی ما آمادگی لازم برای تهدید میلی‌متری دشمنان در خارج از مرز‌ها را دارند.

انتهای پیام/

ایران اجازه تجاوز به خاک و تضعیف امنیت ملی‌اش را به هیچ کسی نمی‌دهد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار