اصفهان؛

همه باید در برگزاری راهپیمایی روز قدس امسال مشارکت کنند

فرماندار چادگان گفت: همه دستگاه‌ها و نهادها در برگزاری با شکوه روز قدس مساعدت و مشارکت کنند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،مهدی اسدپور امروز در جلسه هماهنگی روز قدس با اشاره به اینکه راهپیمایی امسال روز قدس از اهمیت بیشتری برخوردار است، اظهار کرد: روز قدس روز انزجار عمومی از غاصبان فلسطین و دفاع از اسلام و ارزش‌های والای انسانی است.

وی افزود: اهمیت روز قدس به جهت تائید بیداری اسلامی در جهان بر کسی پوشیده نیست و این کاری است در جهت حمایت از حرکت جمعی مردم در روز قدس که از حضرت امام خمینی(ره) به یادگار مانده است.

فرماندار چادگان با اشاره به ضرورت مساعدت همه دستگاه‌ها و نهادها در برگزاری با شکوه روز قدس گفت: از همه مردم شهرهای چادگان و رزوه به خصوص جوانان و اصناف دعوت می‌کنم شکوه و عزت مردم ولایی و روزه‌دار چادگان و رزوه در دفاع از مستضعفان و مقابله با استکبار جهانی را به نمایش بگذارند.

مسؤول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی چادگان نیز در این نشست بیان داشت: نام‌گذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به عنوان روز جهانی قدس برای یادآوری سرنوشت فلسطینیان نشانه‌ای از نبوغ و آینده‌نگری امام خمینی(ره) بود.

اردشیر فرخوند در ادامه بیان کرد: روز قدس همان‌گونه که حضرت امام(ره) فرمودند، روز حیات مجدد اسلام است زیرا که در مقابل دشمن اصلی اسلام اسرائیل، مسلمین و مردم آزاده جهان بپا می‌خیزند.

در ادامه فرمانده ناحیه مقاومت بسیج چادگان نیز اظهار کرد: با توجه به موج بیداری کشورهای اسلامی در منطقه و مظلومیت شیعیان بحرین همه ما وظیفه داریم در این مراسم باشکوه جهت حمایت از مردم فلسطین شرکت کنیم.

منصوری تصریح کرد: روز قدس متعلق به مردم و اسلام و از افتخارات ما مسؤولان است که در خدمت مردم و برای منافع مردم جهان انجام وظیفه کنیم؛ امروزه اهمیت آن نسبت به سال‌های گذشته به دلیل موج بیداری مردم جهان بر ضد استکبار و صهیونیست است.

در ادامه جلسه سایر مسؤولان به بیان نظرات و پیشنهادات خود برای اجرای هر چه بهتر راهپیمایی در چادگان پرداختند.

در این جلسه مسیر راهپیمایی چادگان از میدان شهدا، خیابان شورا، هفده شهریور، قدس و جایگاه نماز مشخص شد و در شهر زیارتی رزوه نیز از مزار شهدای گمنام و خیابان امام خمینی تا مصلای نماز جمعه اعلام شد که این مراسم رأس ساعت 11 صبح شروع خواهد شد.

 

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.