حاجی دلیگانی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

سیلی محکمی به حامیان داعش زدیم/ پاسخ شرارت را با انتقام می‌دهیم

نماینده شاهین شهر گفت: حمله موشکی سپاه به مقر فرماندهی داعش نشان دهنده آن است که هر کسی علیه ایران شرارت کند، باید منتظر انتقام سخت ما هم باشد.

سیلی محکمی به حامیان داعش زدیم/ پاسخ شرارت را با انتقام می‌دهیمحسینعلی حاجی دلیگانی نماینده شاهین شهر، نیمه و برخوار در گفت‌وگو با خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به حمله موشکی سپاه به مقر فرماندهی و مراکز تجمع و پشتیبانی داعش در منطقه دیرالزور سوریه، گفت: این اقدام سیلی محکمی به حامیان منطقه‌ای و فرامنطقه‌ای داعش بود.

وی ادامه داد: با این اقدام سپاه، انتقام خون مطهر شهدای حادثه تروریستی تهران گرفته شد و پیام روشنی را به ماجراجویان منطقه‌ای و تروریست‌ها داد.

حاجی دلیگانی تصریح کرد: یک ضرب المثل قدیمی وجود دارد که «جلوی توپچی نمی‌توان ترقه در کرد» و ما جواب ترقه بازی تروریست‌ها را با قدرت موشکی خود دادیم و آنان صدای سیلی ما را به خوبی شنیدند.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس ضمن تشکر از فرزندان انقلابی سپاه متذکر شد: این عملیات موشکی نشان داد که شرارت از ناحیه هر کسی علیه ایران و ایرانی صورت بگیرد، با انتقام سختی روبرو خواهد شد.

انتهای پیام/

 

حمله موشکی سپاه به داعش

عملیات موشکی سپاه "لیلة‌القدر" نام‌گذاری شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار