اصفهان؛

حمله موشکی سپاه پاسداران، تذکر به استکبار جهانی است

نماینده مردم نایین وخور و بیابانک در مجلس شورای اسلامی گفت: حمله موشکی سپاه پاسداران به مقر تروریست های تکفیری داعش را تذکری بزرگ به استکبار جهانی دانست .

عباسعلی پوربافرانی نماینده مردم نایین وخور و بیابانک در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، گفت: پاسخ قاطع و دندان شکن نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران که با حمله موشکی سپاه پاسداران به مقر تروریست های تکفیری داعش تحقق یافت تذکری بود به استکبار جهانی که بداند ملت ایران هیچ اقدامی علیه امنیت این کشور را بی جواب نخواهد گذاشت.

 وی افزود: از نیروهای نظامی و انتظامی کشور تقدیر و تشکر می کنم و توفیق روز افزون دلیر مردان یگان موشکی سپاه پاسداران را از خداوند منان مسئلت می نمایم.

 گفتنی است در این عملیات تعدادی موشک میان برد زمین به زمین از پایگاههای موشکی نیروی هوافضای سپاه در استان های کرمانشاه و کردستان، تروریست های تکفیری در منطقه دیرالزور در شرق سوریه را هدف ضربات مهلک و کوبنده قرار داد. گزارش های دریافتی حکایت از هلاکت تعداد زیادی از تروریست‌های تکفیری و انهدام تجهیزات، سامانه ها و سلاح های آنان دارد.

 

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.