کرمانشاه؛

بهره مندی یک هزار و 73 روستایی از آی آشامیدنی سالم

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی استان کرمانشاه، میانگین پیشرفت فیزیکی طرح مجتمع آب رسانی امامیه از توابع روستاهای سرپل ذهاب را 60 درصد ذکر کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛شهبازی مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی استان کرمانشاه،گفت: این طرح با تامین اعتبار مورد نیاز، در آینده نزدیک تکمیل و به بهره برداری می رسدو  اعتبار هزینه شده برای اجرای مجتمع آب رسانی امامیه سرپل ذهاب را 22 میلیارد ریال است.


وی بیان کرد: پارسال در مجموع 47 میلیارد ریال اعتبار از محل صندوق توسعه ملی برای بخش آب سرپل ذهاب تامین شد که خوشبختانه 100 درصد آن تخصیص یافت.


شهبازی گفت: با توجه به حساسیت خدمت رسانی مناسب در حوزه آب رسانی به روستاهای سرپل ذهاب، از مجتمع های سرقلعه و جگیران، تپانی، امامیه و سایر مجتمع ها نیز بازدید شد و پیشرفت فیزیکی این طرح ها در حد مطلوب است.


فرماندار سرپل ذهاب  نیز گفت: تامین آب آشامیدنی به عنوان یکی از اصلی‌ترین و مهم ترین مطالبه مردم این شهرستان با قوت در حال پیگیری است با تکمیل طرح مجتمع آبرسانی امامیه، 6 روستا با یک هزار و 73 تن جمعیت از نعمت آب آشامیدنی سالم و بهداشتی بهره مند می شوند.

 

انتهای پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.