شیراز؛

۷۵۰ میلیارد تومان مطالبه علوم پزشکی فارس از بیمه ها/نبود هیچ گونه مشکلی در بحث ارائه خدمات درمانی به بیماران

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز گفت: مطالبه علوم پزشکی از بیمه ها ۷۵۰ میلیارد تومان است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ محمدهادی ایمانیه رئیس دانشگاه علوم پزشکی با بیان اینکه مطالبه علوم پزشکی از بیمه ها ۷۵۰ میلیارد تومان است اما بدهی ما به پزشکان و اساتید کمتر از ۲۰۰ میلیارد تومان است، گفت: آخرین پرداخت تامین اجتماعی مرداد ۹۵ بوده و مبلغی که پرداخت شده بابت یک ماه بوده است.

ایمانیه افزود: تامین اجتماعی ۱۰ ماه و بیمه سلامت هم ۸ ماه بدهی دارد در کل ۷۰۰ میلیارد تومان طلب داریم و ۵۰ میلیارد هم از دیگر بیمه ها طلب داریم.

وی ادامه داد: بدهی ما به اساتید و پزشکان ۱۰ ماه و پرسنل ۶.۵ ماه است که اگر بیمه پول بدهد به طور کامل پرداخت می شود.

ایمانیه بیان کرد: پزشکان تمام وقت علوم پزشکی مالیات بیش از دیگر پزشکان بخش خصوصی پرداخت می کنند که اگر هم اعتراضی کردند حق دارند زیرا این پزشکان درآمد غیر از علوم پزشکی ندارند.

وی اظهار کرد: پزشکان بخش خصوصی درآمد خود را دارند و مالیات پرداخت می کنند اما این پزشکان درآمد غیر ندارند و اگر هم اعتراضی کردند اما خدمات به بیماران ارائه می شود.

ایمانیه گفت: بحث بدهی بیمه ها مربوط به کل کشور است و بیمه ها در فارس همکاری بسیار خوبی دارند و اگر مبلغی دریافت کنند به سرعت واریز می کنند.

وی تصریح کرد: هیچگونه مشکلی در بحث ارائه خدمات درمانی به بیماران نداریم و پزشکان با تمامی این مشکلات، خدمات درمانی را ارائه می کنند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز افزود: شش هزار و 400 بیمار در یک ماه در نمازی بستری شده که بخشی از آن ها غیر فارسی بودند و بهترین خدمات را دریافت می کنند.

ایمانیه تصریح کرد: ماه گذشته ۶۵ نفر از کرمان، ۲۲ نفر لرستان، ۵۴ نفر تبریز، ۱۲۲ نفر از تهران، ۱۱۲ نفر از اصفهان در نمازی بستری شدند که در اردیبهشت ۲۵۴۷ نفر بیمار خارج استان پذیرش شد.
انتهای پیام/ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار