اردبیل؛

ساماندهی معابر عابر پیاده در اردبیل

شهردار اردبیل گفت: ساماندهی معابر عابر پیاده‌ در مناطق چهارگانه شهرداری اردبیل امسال در دستور کار قرار گرفته است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، حمید لطف‌اللهیان در حاشیه بازدید از روند ساماندهی پیاده‌روها در منطقه سه شهرداری اردبیل تصریح کرد: پیاده‌رو یکی از عناصر مهم در پویایی فضای شهری است.

وی افزود: شهروندان بیش از هر فضای شهری دیگر اوقات خود را در پیاده‌روها سپری می‌کنند و به همین دلیل وضعیت پیاده‌روها در سلامت روحی روانی شهروندان تأثیر مستقیم دارد.

شهردار اردبیل تأکید کرد: با در نظر گرفتن جایگاه انسان در فضای شهری و سوق دادن شهرها به سوی یک شهر انسان‌محور می‌توان توسعه پایدار شهرنشینی را تجربه کرد.

لطف‌اللهیان به پروژه‌های متعدد بهسازی پیاده‌روها در منطقه سه شهرداری اردبیل نیز اشاره کرد و گفت: از ابتدای سال جاری پنج هزار و ۷۰۰ متر مربع پازل چینی با ارزش ۲۶۷ میلیون تومان در پیاده‌روهای این منطقه اجرا شده است.

وی افزود: در این منطقه پیاده‌روهای مسیرهای کشاورز- سعدی، چهارراه حافظ- ثارالله، سه راه باهنر- پل سعدی و مسجد ائمه- میدان مادر پازل چینی شده است.

به گفته شهردار اردبیل عملیات جدول‌گذاری و پیاده‌روسازی با پازل با لحاظ مسیر روشندلان در پیاده‌روی خیابان حافظ در دست اجرا است.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.