اهواز؛

تیم سینا صنعت ایذه میزبان هفته اول لیگ برتر کشتی

مربی تیم سینا صنعت ایذه گفت:پس از میزبانی در هفته نخست رقابت‌ها در شهرستان ایذه این‌بار باید به عنوان مهمان در تهران به مصاف حریف برویم.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز؛ مهدی عسگری‌زاده ،مربی تیم سینا صنعت ایذه با اشاره به مهمانی این تیم در هفته دوم لیگ برتر کشتی فرنگی باشگاه‌های کشور بیان داشت: به منظور تقویت تیم یک کشتی‌گیر گرجستانی به مجموعه اضافه شد.

مهدی عسگری‌زاده اظهار کرد: خوشبختانه امسال نیز با حمایت‌های بی‌دریغ علی‌بابا احمدپور مدیر عامل این باشگاه تیم به خوبی بسته شده است و هدف ما کسب مقام قهرمانی و حضور مجدد در لیگ جهانی است.

وی با بیان اینکه پس از میزبانی در هفته نخست رقابت‌ها در شهرستان ایذه این‌بار باید به عنوان مهمان در تهران به مصاف حریف برویم افزود: دومین دیدار سینا صنعت روز پنجشنبه در سالن شهدای 7 تیر تهران با تیم رعد پدافند خواهد بود.

مربی تیم سینا صنعت ایذه در لیگ برتر کشتی فرنگی باشگاه‌های کشور تصریح کرد: روز آینده تیم برای حضور در این دیدار به تهران سفر خواهد کرد و مراسم وزن‌کشتی نیز روز چهارشنبه برگزار می‌شود. 

عسگری‌زاده با اشاره به جذب یک کشتی‌گیر خارجی خاطرنشان کرد: زیوادی نادریا شویلی کشتی‌گیر گرجستانی و جز 8 نفر المپیک است که مورد توجه کادر فنی قرار گرفته و از این هفته تیم را در مسابقات همراهی خواهد کرد.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.