جام کنفدراسیون ها؛

آلمان - استرالیا/ صف آرایی کانگوروهای آسیایی برای خلق حماسه برابر آلمانی ها

تیم های ملی آلمان و استرالیا امشب در چهارمین دیدار جام کنفدراسیون ها رو در روی یکدیگر قرار می گیرند.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، تیم های ملی فوتبال آلمان و استرالیا امشب در دومین دیدار گروه B دهمین دوره مسابقات جام کنفدراسیون ها از ساعت 19:30 در ورزشگاه المپیک شیفت سوچی رو در روی یکدیگر قرار می گیرند.

تیم ملی فوتبال استرالیا در حالی برای چهارمین بار راهی مسابقات جام کنفدراسیون ها شده است که پیش از این توانسته در سال های 1997 و 2001 به مقام سوم و دوم در این رقابت ها دست یابد. کانگورو ها در این دوره بر خلاف 3 دوره گذشته که به عنوان قهرمان اقیانوسیه به این جام رسیده بودند به عنوان قهرمان آسیا راهی این دوره از جام کنفدراسیون ها شده اند.

بسیاری معتقدند که استرالیایی ها شانس چندانی در این دوره از مسابقات ندارند. شاگردان آنگو پوستکوگلو دارای میانگین سنی خوبی ندارند و پس از جام ملت های آسیا نتایج خوبی را کسب نکرده اند. کانگورو ها اگرچه در مقدماتی جام جهانی به 4 برد و 4 تساوی دست یافته اند و با 16 امتیاز در جایگاه سوم رقابت های مقدماتی جام جهانی 2018 قرار دارند  اما ممکن است نتوانند به صورت مستقیم راهی جام جهانی شوند زیرا عربستان و ژاپن هر کدام با 17 و16 امتیاز بالای سر استرالیایی ها هستند. با این حال نمی توان به راحتی نتیجه بازی را از قبل مشخص کرد و به طور قطع استرالیایی هال تلاش می کنند همان گونه که توانستند در سال 2005،  آلمان را با 4 گل شکست دهند بار دیگر این حماسه را خلق کنند.

 

آلمان - استرالیا / ژرمن ها به دنبال استارت خوب ، کانگورو ها به دنبال خلق حماسه ای دیگر

اما در طرف مقابل، جریان کمی متفاوت است . تیم ملی آلمان به عنوان قهرمان جام جهانی 2014 در این رقابت ها حاضر شده است و بسیاری از بازیکنان اصلی خود را در اختیار ندارد. ژرمن ها  بر خلاف استرالیایی ها تیم جوانی دارند و پس از ناکامی در مسابقات یورو ، بسیاری از بازیکنان اصلی خود را در این رقابت ها به همراه نیاورده اند. با این حال نباید فراموش کرد که با توجه به تیم های شرکت کنند در این مسابقات، آلمان بخت اول قهرمانی در این رقابت ها است.

ژرمن ها هم مانند کانگورو ها سابقه حضور در این رقابت ها را دارند و این سومین دوره ای است که در این رقابت ها حاضر می شوند. همچنین آن ها توانسته اند در سال 2005 به یک عنوان سومی هم دست یابند.

آلمان - استرالیا / ژرمن ها به دنبال استارت خوب ، کانگورو ها به دنبال خلق حماسه ای دیگر

تیم های ملی استرالیا و آلمان در گروه دوم دهمین دوره رقابت های جام کنفدراسیون ها با تیم های شیلی و کامرون هم گروه هستند. شایان ذکر است که شب گذشته شیلی موفق شد با گل کامرون را از پیش رو بردارد.

انتهای پیام/


 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار