پروژه لژیونر شدن طارمی منتفی شد

پروژه انتقال طارمی به خارج از کشور در فصل هفدهم منتفی شد و وی همچنان در پرسپولیس می ماند.

پروژه لژیونر شدن طارمی منتفی شدبه گزارش خبرنگار  فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در حالی که شنیده می شود که مهدی طارمی به احتمال زیاد از پرسپولیس جدا شده و به یکی از تیم های خارجی می پیوندد اما این بازیکن تا نیم فصل لیگ هفدهم  در این تیم می ماند.

طارمی با درخشش در تیم ملی و تیم پرسپولیس از چند تیم خارجی برای فصل بعد پیشنهاد دریافت کرده است اما این بازیکن اعلام کرد که در پرسپولیس می ماند و به تیم دیگری نمی رود.

سرخپوشان پایتخت در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا حضور دارند، براین اساس طارمی می تواند با ماندن در پرسپولیس تعداد گل های خود را در این رقابتها افزایش بدهد و حتی شانس خود را برای کسب عنوان بهترین بازیکن سال آسیا زیاد کند.

طارمی یک فصل دیگر با پرسپولیس قرارداد دارد و بعد از آن بازیکن آزاد محسوب می شود. براین اساس مسئولان پرسپولیس قبل از پایان قرارداد  می توانند این بازیکن را ترانسفر کننند و بعد از آن پولی از انتقال طارمی بدست نمی آورند. 

براین اساس گفته می شود مسئولان پرسپولیس قصد دارند نیم فصل لیگ هفدهم اقدامات انتقال طارمی را به تیم خارجی فراهم کنند تا از طریق ترانسفر طارمی درآمد زایی کنند. 

پندار خمارلو مدیر رسانه ای باشگاه پرسپولیس ضمن تایید این مطلب گفت: طارمی یکی از بهترین بازیکنان ما است و برانکو مخالف جدایی این بازیکن است. براین اساس این بازیکن فصل آینده هم در تیم ما خواهد ماند و به تیم دیگری نمی رود. 

وی درباره احتمال انتقال طارمی در نیم فصل به تیم دیگری بیان کرد: مسئولان باشگاه هنوز تصمیمی در این باره نگرفتند اما هر چه به سود باشگاه و طارمی باشد رخ می دهد. 

مدیر رسانه ای باشگاه پرسپولیس در پایان خاطر نشان کرد: لیست بازیکنان بزرگسال ما تکمیل شده است و در حال حاضر به دنبال جذب بازیکن زیر 23 سال هستیم تا نفرات خود را در این رده سنی کامل کنیم. 

 

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار