اصفهان؛

بازگشت برنامه سینماهای اصفهان به حالت قبل

با پایان یافتن مراسم احیای شب‌های قدر، روال برنامه‌ای سینماها در شهر اصفهان به حالت گذشته خود بازگشت.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،مدیر امور سینمایی حوزه هنری استان اصفهان  با اشاره به اتمام شب‌های قدر اظهار کرد: برنامه سینماها با پایان یافتن برنامه‌های شب‌های قدر به روال قبل خود بازگشته است، به صورتی که بلیت سینماها همچنان تا سانس 16:30 به صورت نیم‌بها و همچنین شب‌ها از ساعت 12 تا 2 بامداد نیز اکران فیلم در سینماها انجام می‌گیرد.

سید مصطفی حسینی افزود: این برنامه تا 26 ماه مبارک رمضان ادامه خواهد داشت و از آن روز به بعد با توجه به جدید شدن فیلم‌ها و اکران‌های عید فطر برنامه سینماها به حالت عادی باز خواهد گشت.

مدیر امور سینمایی حوزه هنری استان اصفهان خاطرنشان کرد: لیست جدید فیلم‌های اکران عید فطر نیز تا روز سه‌شنبه همین هفته از طریق شورای صنفی مشخص می‌شود و به اطلاع مردم خواهد رسید.

رضا دهقان، رئیس امور سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان نیز در رابطه با برنامه سینماهای تحت نظر این اداره عنوان کرد: برنامه سینماها با پایان یافتن شب‌های قدر به حالت قبلی خود بازگشته و مردم علاقه‌مند به سینما می‌توانند طبق برنامه اعلام شده قبلی برای دیدن فیلم به سینماها مراجعه کنند.

در حال حاضر فیلم‌های رگ خواب، زیر سقف دودی، برادرم خسرو، نهنگ عنبر 2: سلکشن رؤیا، ویلایی‌ها در پردیس سینمایی چهارباغ، فیلم‌های رگ خواب و نهنگ عنبر 2: سلکشن رؤیا در سینما سپاهان، فیلم زیر سقف دودی در سینما ساحل، فیلم نهنگ عنبر 2: سلکشن رؤیا در سینما فلسطین، سینما یاسمن شاهین‌شهر، سینما فرهنگ فولادشهر، سینما شاهین طلایی شاهین‌شهر و سینما بهمن کاشان اکران می‌شوند.

 

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.