گِله مندی کمیل قاسمی از رئیس جمهور در ضیافت افطاری

کمیل قاسمی دارنده مدال های نقره و برنز سنگین وزن المپیکی در جریان ضیافت افطاری ورزشکاران با رئیس جمهور، انتقاداتی را مطرح کرد.

گِله مندی کمیل قاسمی از رئیس جمهور در ضیافت افطاریبه گزارش خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، کمیل قاسمی در بخشی از صحبت های خود با اشاره به اینکه المپیک قله ورزش قهرمانی است خطاب به دکتر روحانی گفت: از جنابعالی بعنوان فردی علاقمند به ورزش، انتظار داشتیم همانند روسای جمهور دیگر كشورها، بلافاصله بعد از المپیك 2016 برزیل، با هشت مدال آور المپیك دیدار داشته باشید. ورزش های مدال آور المپیکی، حمایت های همزمان معنوی و مادی می خواهند.


قاسمی در ادامه با اشاره به اینکه کشتی ورزش ملی ما است و مردم علاقه ویژه ای به این ورزش دارند؛‌ اظهار داشت: از زمان حضور جنابعالی بعنوان رییس جمهور، كشتی دو بار قهرمان جهان شده و چندین بار در جام جهانی به مقام قهرمانی رسیده است. سه بار آمریكا را در خاك این كشور شكست داده ایم( در این لحظه حضار قاسمی را تشویق کردند.) و حتماً آخرین پیروزی آن را در كرمانشاه در دیدار فینال بین تیم های كشتی ایران و امریكا بیاد دارید.


وی خاطر نشان کرد: این برای جامعه بزرگ كشتی جای سوال است كه چگونه همچون تمامی روسای سابق جمهور از ابتدای انقلاب تا دوره قبل از ریاست جمهوری جنابعالی، كه بلافاصله پس كسب این افتخارات كشتی، با توجه به جایگاه كشتی، دیداری با قهرمانان تیم های ملی كشتی فراهم می شد، چنین فرصتی برای تیم های ملی پرافتخار كشتی كشور، فراهم نیامده است؟


قاسمی در پایان گفت:رئیس جمهور عزیز و منتخب مردم سرافراز ایران، كشتی و جامعه كشتی و همه قهرمانان سایر رشته های ورزشی برای بزرگی و اعتلای نام ایران در كنار شما هستند.


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
مرتضی
۰۸:۳۳ ۳۰ خرداد ۱۳۹۶
نرود میخ آهنین در سنگ
آخرین اخبار