اهواز؛

کاهش ساعت اداری شامل دانشگاه‌ها نمی شود

مدیرکل مدیریت بحران خوزستان تاکید کرد: اطلاعیه کاهش ساعت اداری بخاطر شدت گرما در استان شامل دانشگاه‌ها و مراکز آموزشی نمی‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز؛کیامرث حاجی‌زاده با اشاره به اطلاعیه ستاد مدیریت بحران استان مبنی بر کاهش ساعت اداری بانک‌ها، ادارات و دستگاه‌های اجرایی تا پایان هفته در خصوص چگونگی فعالیت دانشگاه‌ها در این ایام اظهار کرد: در این اطلاعیه نامی از دانشگاه‌ها برده نشده و کاهش ساعت اداری مشمول این مراکز نمی‌شود و کلیه امتحانات در روز‌های یکشنبه تا چهارشنبه هفته آخر خردادماه در زمان تعیین‌شده خود برگزار خواهند شد.

وی افزود: دانشگاه‌ها و مراکز آموزشی طبق روال خود برقرار خواهند بود و تمام امتحانات در زمان تعیین‌شده آن، برگزار خواهد شد. 

بر اساس اطلاعیه اداره‌کل مدیریت بحران خوزستان به دلیل افزایش دمای هوا به بیش از ۴۹ درجه سانتی‌گراد، ساعت کاری تمام بانک‌ها، ادارات و دستگاه‌های اجرایی کلیه شهرستان‌های استان از امروز، یکشنبه ۲۸ تا چهارشنبه ۳۱ خرداد ماه تا ساعت 12 اعلام شده است.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
United Arab Emirates
saeed
۰۸:۵۶ ۲۹ خرداد ۱۳۹۶
آقای مدیر بحران با این صورتت بفکر قطعی آب و برق مردم اهواز باش چند روزه داغون شدیم نه آب و نه برق هیچکدومو نداریم اخه یعنی چی به فکر نیستید