برای نخستین بار؛

تجهیز تاکسی های شهری ایذه به کارت خوان

رئیس حمل و نقل، ترافیک و تاکسیرانی شهرداری ایذه از تجهیز تاکسی های شهری این شهرستان به کارت خوان در آینده ای نزدیک خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز؛مظفر کیانی ده‌کیان، رئیس حمل و نقل، ترافیک و تاکسیرانی شهرداری ایذه با اعلام این خبر اظهار داشت: طرح تاکسی اینترنتی از دیگر برنامه‌هایی است که در آینده نه چندان دور در شهر ایذه اجرا خواهد شد. 

وی با اشاره به اقدامات صورت گرفته برای ایجاد تغییرات مثبت در خدمات‌دهی تاکسی‌های شهری به شهروندان افزود: طی هماهنگی‌هایی که با ریاست بانک قوامین شعبه شهرستان ایذه صورت گرفت مقرر شد با رایزنی‌هایی که با سرپرستی این بانک صورت می‌گیرد طی عقد قرار داد با واحد تاکسیرانی شهرداری ایذه نصب کارت‌خوان صورت گیرد.

کیانی ده کیان با بیان اینکه نصب کارت‌خوان در تمام تاکسی‌های شهری ایذه صورت خواهد گرفت بیان کرد: این اقدام به منظور رفاه حال شهروندان و جلوگیری از اتلاف وقت مسافران شهری بوده و در طی آن به جای معطل ماندن راننده و مسافر برای باقی هزینه پرداخت تنها با یک کارت تمام کار انجام خواهد شد.

مدیرحمل و نقل، ترافیک و تاکسیرانی شهرداری ایذه اذعان داشت: علاوه بر صرفه‌جویی در وقت، پیشگیری از اخذ کرایه اضافه از مسافران از دیگر مزایای این طرح خواهد بود. 

وی درخصوص تاکسی اینترنتی خاطرنشان کرد: این طرح با استفاده از یک اپلیکشین موبایل انجام می‌شود و فرد تنها با نصب این نرم‌افزار در صورت نیاز به حضور تاکسی در محل خود با کلیک در نرم افزار به مرکز پشتیبانی وصل شده و در سریع‌ترین زمان، نزدیک‌ ترین تاکسی برای وی اعزام می‌شود. 

این مقام مسئول بیان داشت: مقدمات انجام این طرح فراهم شده است و با رایزنی‌هایی که با شرکت پشتیبان طرح صورت گرفت یک تاکسی‌رانی پویا و قابل دسترس برای شهروندان مهیا خواهد بود. 

مظفر کیانی ده کیانی در ادامه با اشاره به روند نوسازی تاکسی‌های شهری گفت: تاکنون نزدیک به 145 تاکسی در شهر ایذه نوسازی شده است و تا پایان سال نیز 150 تاکسی دیگر به جمع آن تاکسی‌های نو اضافه می‌شود. 

وی اذعان کرد: تمام هدف مجموعه تاکسی‌رانی شهرداری ایذه رضایت شهروندان بوده و بر این اساس شهروندان می‌توانند در صورت شکایت و پیشنهاد با شماره تلفن 06143622015 تما حاصل فرمایند. 

شایان ذکر است؛ انجام این اقدامات در شهر ایذه برای الکترونیکی کردن تاکسی‌های شهری ایذه برای نخستین‌بار است که صورت می‌گیرد.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ایذه ای
۲۲:۲۹ ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۱
پس کو از موقع انتشار خبر 5 سال گذشته نه تاکسی ها اینترنتی شدن نه کارتخوان دار