تقی پور در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح کرد؛

برگشت لایحه پیشگیری از وقوع آتش سوزی به شهرداری تهران

سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران گفت: لایحه پیشگیری از وقوع آتش سوزی و برنامه عملیاتی ایمنی شهر تهران بررسی شد، اما به دلیل نواقص و ایراداتی که داشت به شهرداری بازگشت داده شد.

رضا تقی پور سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران در گفتگو با خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با اشاره به برنامه سیصد و پنجاه و سومین جلسه علنی شورای شهر تهران، اظهار داشت: در این جلسه لایحه پیشنهاد و معرفی بیست و چهار نفر از کارکنان شهرداری به عنوان قائم مقام ذیحساب در واحد‌های تابعه شهرداری تهران بررسی شد.

وی افزود: یک فوریت این لایحه در جلسه قبلی به تصویب رسید، اما برای بررسی بیشتر در رزومه افراد به کمیسیون برنامه و بودجه فرستاده شد و این کمیسیون نیز امروز گزارشی از این لایحه ارایه کرد و در نهایت با رای مثبت دوستان هر 24 نفر برای تصدی کار‌ها به عنوان قائم مقام ذیحساب در سازمان‌های مختلف شهرداری مشغول به کار خواهند شد.

سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به لایحه پیشگیری از وقوع آتش سوزی و برنامه عملیاتی ایمنی شهرداری تهران، گفت: کمیسیون سلامت و محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر تهران در این خصوص گزارشی ارایه کرد، اما به دلیل نواقص و ایرادتی که در این لایحه وجود داشت به شهرداری تهران عودت داده شد تا تکمیل و مجددا به شورا فرستاده شود.

تقی پور با بیان اینکه در پایان بررسی اعتراض12 مالک پلاک ثبتی در دستور کار بررسی قرار گرفت، تصریح کرد: گزارش اعتراض‌ها از طرف کمیسیون شهرسازی و معماری شورای شهر تهران ارایه شد و اعضا نیز این اعتراض‌ها را بررسی و آن را تصویب کردند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار