اردبیل؛

نمایشگاه ضیافت هنر در اردبیل افتتاح شد

مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری اردبیل گفت: دستگاه های اجرایی استان از هنرمندان حمایت بیشتری کنند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، شفیع شفیعی در حاشیه برگزاری نمایشگاه ضیافت هنر که در نگارخانه قوام‌الدین مجتمع فرهنگی هنری فدک برگزار شد اظهار کرد: در سال جاری باید با استفاده از ظرفیت سازمان های مردم نهاد در جهت عمومی‌سازی هنر و آثار هنری در حوزه‌های مختلف با موضوعات متناسب با رویدادها و مناسبت‌های سال گام‌های اساسی برداشته شود.

وی گفت: استفاده از ابزار هنر در جهت پر کردن اوقات فراغت نوجوانان و دانش آموزان، ارتقای سطح دانش و آگاهی اجتماعی، حقوق شهروندی، حفاظت از محیط زیست و کاهش آسیب‌های اجتماعی باید جزء اولویت‌های سازمان‌های فرهنگی هنری و تشکل‌های غیردولتی قرار گیرد تا از این طریق شهروندان به سطح مطلوبی از توسعه اجتماعی برسند.

شفیعی اضافه کرد: علاوه بر این، توجه جامعه به هنر به ایجاد انگیزه در هنرمندان و سوق دادن آنها جهت پرداخت به موضوعات اجتماعی و مورد علاقه شهروندان منجر خواهد شد و در این زمینه دستگاه های اجرایی استان باید از هنرمندان حمایت بیشتری کنند.

وی با تاکید بر حمایت از هنرمندان، تصریح کرد: ما در کارگاه‌ها و همایش‌های مختلف به دستگاه های اجرایی متذکر شده ایم که با ایجاد تسهیلات نمایشگاهی و نیز حمایت‌های معنوی و خرید آثار هنری از هنرمندان استان حمایت کنند.

 

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.