ملی پوش تفنگ:

رکوردهایم در مسابقات آذربایجان دور از انتظار بود

نرجس امام قلی نژاد: نتایجی که در مسابقات تیراندازی آذربایجان کسب کردم ضعیف و دور از انتظار بود.

رکوردهایم در مسابقات آذربایجان دور از انتطار بودنرجس امام قلی نژاد در گفتگو با خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان درباره عملکردش در مسابقات تیراندازی آذربایجان بیان کرد:تیراندازانی که در ورد کاپ تیراندازی جمهوری آذربایجان شرکت کردند معمولا همان ورزشکارانی بودند که در مسابقات گذشته با آن‌ها رقابت کردیم و آشنایی کافی از سطح تیراندازی آن‌ها داشتیم. البته برخی کشور‌ها با تیم دوم و با ترکیب جوانان و نوجوانان در این رقابت‌ها شرکت کردند.

وی درباره عملکردش در ورد کاپ تیراندازی آذربایجان تصریح کرد: با توجه به نتایجی که در بازی‌های همبستگی کشور‌های اسلامی کسب کردم امیدوار بودم نتایج بهتری در این مسابقات بگیرم، اما به دلیل فشار و استرسی که به من وارد شد نتوانستم رکورد‌های بالایی بزنم حتی رکورود‌هایی که زدم دور از انتظار و پایین‌تر از بازی‌های همبستگی کشور‌های اسلامی بود. همه تلاشم را کردم دراین مسابقات همانند بازی‌های همبستگی اسلامی با مدال برگردم، اما نتیجه که گرفتم قابل قبول نبود.

ملی پوش تفنگ درباره عملکرد تیم تفنگ در ورد کاپ تیراندازی آذربایجان عنوان کرد: متاسفانه تیم تفنگ هم در این رقابت‌ها نتوانست نتایج قابل توجهی کسب کند و با توجه با انتظاراتی که تی تفنگ می‌رفت برخلاف تصور ظاهر شدند. اما تیم تپانچه که با ترکیبی از جوانان و بزرگسالان تشکیل شده بود نتایج خوبی گرفت. تیم جوانان تپانچه با اینکه تجربه کمی داشتند و چند تیرانداز تپانچه با نحستین حضورشان در مسابقات جهانی امتیازات خوبی گرفتند.

امام قلی نژاد درباراه اینکه چرا تیم جوانان تفنگ در مسابقات آذربایجان شرکت نکردند تصریح کرد:تیم تفنگ و تپانچه مسابقات قهرمانی جهانی را در پیش دارند که به زودی برگزار می‌شود. تیم تفنگ چند هفته گذشته در تورنمنت مونیخ شرکت کرد به همین دلیل کادر فنی تصمیم گرفتند تیم بزرگسالان را به ورد کاپ آذربایجان اعزام کنند. با توجه به اینکه برنامه مربیان برای تیم جوانان مدال آوری در قهرمانی جهان است تصمیم گرفتند برای آشنایی با رقبا آن‌ها را به مسابقات تیراندازی آذربایجان اعزام کنند.

وی در ادامه بیان کرد: برنامه ریزی که کادر فنی برای تیم ملی در نظر می‌گیرد بلند مدت است. تیم تفنگ مسابقات آسیایی را در پیش دارد که تیراندازان باید در این رقابت‌ها نتیجه بگیرند به همین دلیل یکی از عوامل اعزام تیراندازان به وردکاپ آمادگی تیراندازان برای شرکت در مسابقات مهم‌تر است. همچنین تیراندازان برای شرکت در مسابقات کسب سهمیه المپیک نیاز به برگزاری اردو‌های تدارکاتی دارند و با توجه به اینکه ورد کاپ چند بار در سال برگزار می‌شود بهترین فرصت برای کسب تجربه بیشتر برای ورزشکاران است.

وی درپاسخ به این سوال که آیا رفتن لازلو بر عملکرد تیم تفنگ تاثیر گذار بود یا خیر گفت:لازلو از مربیان بزرگ تیراندازی بود و همه تیراندزان خارجی او را می‌شناختند. مربیانی که در حال حاضر در کنار تیم ملی هستند در گذشته با لازلو کار می‌کردند و تجربه بالایی دارند. پس از رفتن لازلو تغییری در مدیریت تیم ایجاد نشد بنابراین تیم تفنگ با همان ترکیب و کادر فنی قبلی به مسابقات اعزام می‌شود. تیم تفنگ تا کنون در رقابت‌هایی که شرکت می‌کرد نتایج خوبی گرفت و اگر تیراندازان در یک مسابقه نتیجه نمی‌گیرند دلیل افت ملی پوشان نیست. باید این موضوع را درنظر داشته باشیم علاوه بر حضور کادر فنی مجرب عوامل دیگری هستند که در عملکرد ورزشکاران تاثیر گذار است.

 

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار