اردبیل؛

اعضای شورای اسلامی جدید شهر اردبیل برنامه جامع برای توسعه شهری ارائه دهند

استاندار اردبیل گفت:اعضای شورای اسلامی جدید شهر اردبیل برنامه جامع و مدون برای مدیریت و توسعه شهری ارائه دهند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، مجید خدابخش در دیدار منتخبان مردم شهر اردبیل در پنجمین دوره شورای اسلامی افزود: اعضای شورای اسلامی دوره پنجم در 45 روز باقی مانده تا آغاز رسمی فعالیت شورای پنجم، برنامه جامع و مدون برای توسعه و مدیریت شهری با تاکید بر جلب سرمایه گذاری بخش خصوصی ارائه دهند.

وی گفت: اختلاف سلیقه و اختلاف نظر در هر گروه و تشکلی وجود دارد اما باید اختلاف ها در چهارچوب اتاق جلسات بماند و تعارض های احتمالی به مردم منتقل نشود.

استاندار اردبیل بیان کرد: بیشترین مساعدت مالی دولت به شهرداری اردبیل در سال ۹۳ در جریان سفر ریاست جمهوری به استان و در دولت تدبیر و امید به مبلغ ۳۳میلیارد تومان و در کل استان بیش از ۱۰۰میلیارد تومان پرداخت شده است.

خدابخش گفت: متاسفانه پروانه ساخت آپارتمان های 9 طبقه صادر می شود در حالیکه تجهیزات آتش نشانی شهرداری اردبیل تنها برای چند طبقه پاسخگوست.

وی افزود: علیرغم اختصاص اعتبار لازم جهت خرید خودروی پیشرفته آتش نشانی به شهرداری اردبیل در سال گذشته تاکنون خریداری نشده است.

استاندار اردبیل تصریح کرد: شورای شهر و شهرداری به حاشیه های شهر توجه کنند و همه دستگاه ها و ادارات دولتی با شهرداری ها همکاری داشته باشند.

خدابخش گفت: در بسیاری از جوامع توسعه یافته، اکثر دستگاه های اجرائی زیر نظر شهرداری فعالیت می کنند و در شهر اردبیل نیز می توان بسیاری از اقدامات دستگاه های خدمت رسان زیر نظر شهرداری انجام گیرد.

وی بیان کرد: از همه دست اندرکاران برگزاری انتخابات و حضور باشکوه مردم استان در پای صندوق های اخذ رای قدردانی می کنم.

خدابخش گفت: انتخابات پنجمین دوره مجلس شورای اسلامی و دوازدهمین دوره ریاست جمهوری، سالم، باشکوه و با حضور حداکثری مردم برگزار شد.

وی افزود: روند برگزاری انتخابات با شفافیت تمام و حفظ آرامش جامعه برگزار شد و بازشماری تعدادی از صندوق ها که تاثیر آنچنان در نتایج انتخابات نداشت در همین راستا بود.

 

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.