طرفداران ترامپ مانع از اجرای تئاتر ژولیوس سزار در نیویورک شدند

دو نفر از طرفداران رئیس‌جمهور آمریکا مانع از ادامه اجرای نمایشی درباره «ژولیوس سزار» به علت شباهت ظاهری بازیگر آن با دونالد ترامپ شدند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از العالم، دو فرد اجرای یک تئاتر ویلیام شکسپیر در نیویورک را در اعتراض به شباهت قهرمان آن که نقش ژولیوس سزار را بازی می‌کرد با دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا، متوقف کردند.

این دو فرد برای دفاع از این اقدامشان به شبکه‌های اجتماعی متوسل شدند.

این نمایش که در آن یک تاجر بور، نقش سزار ترور شده را بازی می‌کرد، باعث خشم طرفداران ترامپ شد و آن‌ها مدعی شدند شباهت میان قهرمان این تئاتر با ترامپ ممکن است به تشویق خشونت سیاسی بینجامد.

طرفداران ترامپ مانع از اجرای تئاتر ژولیوس سزار در نیویورک شدند

این تنش باعث شد دو اسپانسر این تئاتر قراردادهایشان را لغو کنند.

«لورا لومر» روزنامه‌نگار و عضو یک نهاد رسانه‌ای راست‌گرا، در این باره گفت: شب گذشته، محافظه‌کاران بار دیگر تئاتر را که به مدت طولانی از آن محروم بودند، باز پس گرفتند و چپ‌گرایان فضای امنشان را از دست دادند.

سخنگوی پلیس نیویورک اعلام کرد: لومر 24 ساله را به علت ورود به صحنه تئاتر بازداشت کرده و پس از گرفتن تعهد به حضور در دادگاه وی را آزاد کردند.

یک معترض دیگر نیز با فریاد زدن در سالن تئاتر گفت: شما تروریست‌ها را تشویق می‌کنید.

لازم به ذکر است ژولیوس سزار، امپراتور دیکتاتور روم در زمان پیش از میلاد، بر اثر خیانت عده‌ای از نزدیکانش با ضربه خنجر به قتل رسید. 


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۹ ۲۸ خرداد ۱۳۹۶
این هم از ازادی بیان ودمکراسی امریکایی
آخرین اخبار