ساری،

حمايت از طرح‌های نيمه‌تمام صنعتی با برگزاری كارگروه پايش

معاون برنامه‌ريزی شركت شهرک‌های صنعتی مازندران گفت: كارگروه بررسی و پايش قراردادهای راكد در راستای حمايت از طرح‌های نيمه‌تمام و واحدهای راكد برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری، نيما دارايی در دوازدهمين جلسه كارگروه پايش قراردادهای راكد كه در سالن جلسات شركت برگزار شد، گفت: اين كارگروه با هدف صيانت از كارآفرينان و پيشگيري از ارجاع پرونده قراردادهای راكد و غيرفعال به هيئت داوری برگزار می‌شود.

معاون برنامه‌ریزی شركت شهرک‌های صنعتی مازندران افزود: كميته پايش قراردادهای راكد، بر اساس دستور وزير صنعت و تأكيد مديرعامل سازمان صنايع كوچك و شهرک‌های صنعتی ايران مبنی بر تعيين تكليف واحدهای راكد انجام می‌شود و آن دسته از سرمایه‌گذارانی كه زمين از شركت دريافت نمودند ولی تاكنون به دلايلی نتوانستند طرح را اجرايی كنند، موردبررسی قرار خواهند گرفت.

دارايی دريافت زمين براي راه‌اندازی طرح توليدی و صنعتی يكی از اصلی‌ترین نياز سرمایه‌گذاران دانست و گفت: با توجه به شرايط كمبود زمين در استان و عدم اجرای طرح، دريافت نكردن پروانه ساختمانی، نبود ساخت‌وساز، دريافت نكردن پروانه پايان كار و بدهی حق شارژ ازجمله تخلفات طرف‌های قرارداد در شهرک‌ها و نواحی صنعتی است كه در اين كارگروه موردبررسی قرار خواهند گرفت.

وی افزود: در دوازدهمين جلسه كارگروه بررسي و پايش قراردادهای راكد كه با حضور اعضاء برگزار شد، پرونده 5 قرارداد راكد موردبررسی قرار گرفت و پس از استماع اظهارات طرف قرارداد و اعضای كارگروه، تصميمات لازم اتخاذ شد.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار