کرمانشاه؛

اختصاص 700 میلیون تومان به توسعه ورزش شهرستان هرسین

در جلسه‌ای با حضور فرماندار و واحد فنی و مهندسی اداره کل ورزش و جوانان استان وضعیت پروژه‌های ورزشی شهرستان هرسین مورد بررسی قرار گرفت.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛امیر شاه آبادی فرماندار شهرستان هرسین از اختصاص مبلغ۷۰۰ میلیون تومان به منظور توسعه ورزش این شهرستان خبر داد و افزود: ۳۰۰ میلیون تومان از مبلغ مذکور در راستای ساخت ساختمان سرایداری، محوطه سازی، راه اندازی سیستم روشنایی، ساخت و مرمت کف پوش سالنهای ورزشی مجموعه شهید دارابی و سالن دولت هزینه خواهد شد و ۴۰۰ میلیون دیگر نیز به منظور رفع نواقص و تعمیرات مجموعه ورزشی انقلاب که شامل زمین چمن و استخر سرپوشیده می‌باشد در نظر گرفته شده است.
شاه آبادی همچنین بر رفع مشکلات استخر سرپوشیده و زمین چمن در اسرع وقت تأکید کرد. فرماندار هرسین تصریح کرد: در راستای تغییر کاربری سالن دولت و راه اندازی انشعابات برق و گاز آن پیگیری‌ها و مکاتبات لازم انجام شده است و تصمیماتی جهت رفع مشکلات این سالن با حضور کارشناسان و مسئولین واحد فنی و مهندسی اداره کل ورزش و جوانان اتخاذ شده است. شاه آبادی در پایان بیان داشت: سالن سقف کوتاه تمرینی (رزمی) شهرستان هرسین نیز بزودی افتتاح و مورد بهره برداری خواهد گرفت. برگزاری نشست با هیأت‌های کشتی و فوتسال شهرستان هرسین از دیگر برنامه‌های شاه آبادی بود و در این نشست طی سخنانی ضمن تشکر از آنان بخاطر کسب مقام‌های برتر در سطح استان و راه یابی به مسابقات کشوری بر اهتمام فرمانداری در جهت حمایت از آنان تأکید کرد.
 
انتهای پیام/پ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار