اهواز؛

استاندار خوزستان حامی برنامه‌های کارآفرینی دانشگاه صنعتی بهبهان

رئیس دانشگاه صنعتی خاتم‌الانبیاء بهبهان از اعلام حمایت استاندار خوزستان از برنامه های کارآفرینی این دانشگاه خبر داد.

استاندار خوزستان حامی برنامه‌های کارآفرینی دانشگاه صنعتی بهبهانبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز؛ دکتر سیدمنصور سیدنژاد، رئیس دانشگاه صنعتی خاتم‌الانبیاء بهبهان با اشاره به بازدید روز گذشته استاندار خوزستان از این دانشگاه، بیان کرد: دکتر غلامرضا شریعتی حمایت قاطع خود را از توسعه فعالیت‌های مرکز مهارت‌های پیشرفته جوار دانشگاهی این دانشگاه اعلام نمود.

وی اظهار داشت: این بازدید با هدف توسعه دانشگاه‌های کارآفرین و ایجاد شرایط مناسب برای مهارت‌آموزی دانشجویان در راستای تحقق شعار امسال انجام گرفت.

سید نژاد تصریح کرد: در این دانشگاه، مرکزی به نام مرکز "مهارت‌های پیشرفته جوار دانشگاهی" وجود دارد که هدف آن ترویج حرفه‌آموزی است؛ این مرکز، اولین مرکز مهارت‌های پیشرفته جواردانشگاهی در منطقه جنوب و جنوب‌غرب کشور است که با مشارکت سازمان فنی و حرفه‌ای سال گذشته توسط استاندار افتتاح شد.

رئیس دانشگاه صنعتی خاتم‌الانبیاء بهبهان افزود: با توجه به صنعتی بودن دانشگاه، در این مرکز آزمایشگاه‌ها و کارگاه‌های تخصصی مانند تحقیقات هیدرولیک، اتومکانیک، کارگاه تراش و ... راه‌اندازی شده و سازمان آب و برق خوزستان و سازمان فنی و حرفه‌ای کشور از این مجموعه حمایت کرده و تجهیز این کارگاه‌ها و آزمایشگاه‌ها را به همراه دانشگاه بر عهده داشتند.

وی اذعان داشت: این مرکز در مرحله بعد برای تمام متقاضیان حرفه‌آموزی، دوره‌های آموزشی برنامه‌ریزی و اجرا می‌کند؛ روز گذشته استاندار در بازدید خود از این مرکز قول داد برای اینکه این مرکز بتواند به‌طور کامل‌تر و پویاتر فعالیت خود را ادامه دهد، از برنامه‌های آن حمایت قاطعی خواهد کرد.

دکتر سیدمنصور سیدنژاد خاطرنشان کرد: دکتر شریعتی همچنین از این موضوع ابراز خرسندی کرد که این مراکز در دانشگاه‌های استان در حال توسعه هستند؛ استاندار در بازدید خود از این مرکز وجود چنین واحدهایی را نیاز مراکز آموزش عالی کشور و استان عنوان کرد و آن را ضرورتی برای حرفه‌آموزی و تولید اشتغال دانست.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.