افزایش درآمد ترامپ پس از ریاست‌جمهوری

طبق اسنادی که روز گذشته منتشر شد، درآمد دونالد ترامپ پس از ریاست جمهوری افزایش یافته است.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری فرانسه، طبق اسنادی که روز گذشته منتشر شد، درآمد دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا پس از ورود وی به کاخ سفید افزایش یافته است. طبق اعلام خبرگزاری فرانسه این مسأله به علت افزایش شمار مشترکان تفرجگاه وی (افرادی که متقاضی دریافت حق اشتراک هستند) در فلوریدا و فروش کتاب‌هایش بوده است.

طبق اسناد مالیاتی بدست آمده از سال مالی منتهی به 15 آوریل 2017، درآمد ترامپ از تفرجگاه مارالاگو در فلوریدا به 37 میلیون دلار رسیده است؛ یعنی 7 میلیون دلار بیشتر از درآمد سال مالی گذشته این مرکز.

از زمانی که ترامپ قدرت را در 20 ژانویه در دست گرفت، رئیس جمهور آمریکا بارها به این تفرجگاه مجلل در پالم بیچ رفته است؛ مکانی که تنها در ازای پرداخت حق اشتراک می توان به آنجا رفت. بسیاری اوقات ترامپ به این تفرجگاه که نام " کاخ سفید زمستانه" را به آن داده و تلاش دارد تا به آن صفتی رسمی، به عنوان مقر ریاست جمهوری اعطا کند، اشاره کرده است.

هربار که او در این تفرجگاه اقامت می کند، گروهی از نیروهای گارد ریاست جمهوری و کارمندان وی را همراهی می کنند. هزینه اقامت این افراد در این تفرجگاه را مالیات دهندگان آمریکایی می پردازند.

اسناد مالیاتی که جمعه شب از سوی دفتر اخلاقیات دولت آمریکا منتشر شد، حدود 100 صفحه است. در این اسناد همچنین آمده است درآمد رئیس جمهور آمریکا از فروش کتاب " The Art of the Deal" ( هنر معامله) که در سال 1987 منتشر شده در سال مالی که گذشت، بیشتر شده است. همچنین در این اسناد آمده است ترامپ از سمت خود در 565 شرکت پیش از برعهده گرفتن ریاست جمهوری، به مانند ریاست شرکت کناره گیری کرده است.


انتهای پیام/

بیشتر بخوانید:




اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار