شیراز؛

اجرای طرح ملی همای رحمت در فارس

معاون هلال احمر استان فارس از اجرای طرح ملی همای رحمت با توزیع 1400 سبد غذایی بین نیازمندان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ کامبیز قهرمانی معاون امور داوطلبان هلال احمر استان فارس بیان کرد: طرح ملی همای رحمت با هدف تکریم نیازمندان در ماه مبارک رمضان اجرا می شود که تا کنون 1400 سبد غذایی بین نیازمندان توزیع شده است و پیش‌بینی می‌شود این میزان تا پایان ماه رمضان به 3 هزار سبد غذایی برسد.
 
قهرمانی افزود: طرح ملی همای رحمت در فارس شامل دو رویکرد است، یکی گستراندن سفره‌های مهربانی و دیگری توزیع سبدهای غذایی بین اقشار محروم جامعه که این چنین می توان به خانواده‌های بی‌بضاعت شامل خانواده‌های بی‌سرپرست یا بدسرپرست، خانواده‌های زندانیان و سالخوردگان در طول ماه مبارک رمضان کمک کرد.
 
معاون امور داوطلبان هلال احمر استان فارس افزود: 11 شعبه و 39 خانه داوطلب در آماده‌سازی و توزیع سبدهای غذایی مشارکت داشتند و امسال هلال احمر فارس با کمیته امداد امام خمینی(ره) تفاهم‌نامه مشترکی را امضاء کرده است که مفاد آن در راستای هم‌افزایی و کمک به نیازمندان، در شیراز و 10 شهرستان استان فارس در حال اجرا است.
 
بیان کرد: طرح همای رحمت تا پایان ماه مبارک رمضان ادامه دارد و سایر شعب شهرستانی نیز در حال جمع‌آوری و بسته‌بندی سبدهای غذایی هستند.
 
وی تصریح کرد: برای اجرای طرح همای رحمت امسال مبلغ 73 میلیون و 500 هزار ریال وجه نقد با مشارکت داوطلبان، خیرین و حامیان جمع‌آوری شده و  ارزش کمک‌های غیرنقدی این طرح نیز 587 میلیون و 500 هزار ریال بوده است.
 
قهرمانی با اشاره به طرح گستراندن سفره‌های مهربانی در ماه رمضان عنوان کرد:  یک سفره مهربانی در مرکز استان به اهتمام جمعیت هلال احمر شیراز برپا شده و 600 روزه‌دار میهمان این سفره مهربانی در هنگام افطار بودند.
انتهای پیام/ س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار