مصباحی مقدم در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

هیئت نظارت بر برجام باید پاسخ قاطعی به آمریکا بدهد

سخنگوی جامعه روحانیت مبارز گفت:اگر ما در مقابل آمریکا ضعف نشان دهیم سرآغاز اقداماتی خواهد بود که معلوم نیست پایانش به کجا ختم می‌شود.

هیئت نظارت بر برجام باید پاسخ قاطعی به آمریکا بدهد
غلامرضا مصباحی‌مقدم سخنگوی جامعه روحانیت مبارز در گفتگو با خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ پیرامون اقدامات متقابل هیئت نظارت بر برجام در مقابل تحریم‌های جدید آمریکا علیه ایران اظهار داشت: هیئت نظارت بر برجام باید این مصوبه را مورد بررسی دقیق قرار دهد و پاسخ قاطعی را به آمریکا بدهد.
 
وی افزود: این پاسخ قاطع به این معناست که هر قدمی آنان برداشتند ما نیز یک قدم متقابل در برابر آنها برداریم به عنوان مثال غنی‌سازی اورانیوم 20 درصد را دنبال کنیم و فعالیت‌های سانتریفیوژها که در فردو متوقف شده را مجددا از سر بگیریم.

وی افزود: همچنین غنی‌سازی اورانیوم را با استفاده از سانتریفیوژهای جدید که بازدهی آنها چندین برابر است را ادامه دهیم و همچنین هر اقدامی که می‌تواند بازدارنده باشد باید در دستور کار قرار بگیرد.

مصباحی‌مقدم بیان داشت: توصیه‌های مقام معظم رهبری و آنچه که مجلس شورای اسلامی درباره برجام با 9 بند تصویب کرده‌اند و آنچه که شورای عالی امنیت ملی نیز در چندین بند ارائه کرده باید در این برهه مبنای کار قرار بگیرد و با قاطعیت تمام در برابر افزون‌خواهی‌های آ‌مریکا و مقابله با برجام به کار گرفته شود.

سخنگوی جامعه روحانیت مبارز تصریح کرد:‌ اگر ما در مقابل آمریکا ضعف نشان دهیم سرآغاز اقداماتی خواهد بود که معلوم نیست پایانش به کجا ختم می‌شود و همچنین تحریم‌ها شدیدتر شده و تحریم‌هایی تحت عنوان غیرهسته‌ای ایجاد می‌شود.

وی ادامه داد: در برجام تعدادی از مفاد مورد توافق 1+5 به صراحت سخن از این دارد که حق هیچ گونه اقدام خصمانه بعد از توافق برجام برای طرفین وجود ندارد و بنابر تأکید مقام معظم رهبری حق هیچ گونه وضع تحریم جدید برای ایران وجود نخواهد داشت.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار